Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Стратегии

VIVACOM и УНСС ще си партнират за по-добра професионална подготовка на студентите

Новото споразумение включва и осигуряването на стажове и практики за студенти с интерес към новите технологии

VIVACOM и УНСС ще си партнират за по-добра професионална подготовка на студентите

Снимка: pixabay.com

Университетът за национално и световно стопанство (УНСС) и VIVACOM сключиха споразумение за сътрудничество. Партньорството има за цел да даде повече възможности на студентите за професионалното ориентиране и за подготовката им за бъдеща реализация. Споразумението включва и осигуряването на стажове и практики за студенти с интерес към новите технологии. 

Целта на инициативата е да се обогати обучителният процес с нови практически знания и умения в реална бизнес среда. При възможност и добро представяне от страна на стажантите VIVACOM е готова да предостави на най-изявените и шанс за професионална реализация. В „Дните на кариерата” и в други инициативи с работодатели, предоставящи възможност за реализация на млади хора, компанията ще презентира ключови характерстики на своя бизнес.

VIVACOM дава шанс на мотивирани  студенти да станат част от  стажантските й програми  от повече от 15 години, като само за последните три години през програмите (лятна и целогодишна) са преминали повече от 300 студенти. Телекомът приема младежи на стаж във всички свои направления и дирекции, което им дава шанса да опознаят бизнес средата по-отблизо и да се подготвят за реалните условия на работа след завършване на обучението им.

Стажантските програми са само част от една по-всеобхватна и целенасочена политика от страна на VIVACOM в подкрепа на българското образование и будните млади хора. Политиката  за инвестиране в образованието е резултат от консистентна стратегия в името на  младите хора, които ще формират бъдещето на България.

Компанията подкрепя множество форуми и инициативи, чиято цел е да вдъхновяват младите хора да работят и да се развиват в България. Като фирма, отговорна към младото поколение у нас, наскоро VVIVACOM инициира кампания за развитие на дигиталното образование в страната. 

По статията работи: Екип на Investor.bg
Още по темата: Стратегии

Последни новини

Коментари ()


Още от Стратегии
С 30 млн. лева фирмите ще обучават кадри по ОП "Развитие на човешките ресурси"