IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

„Умните“ телевизори отблъскват потребителите

Сложното управление е причина за непълно използване на всички фунцкии

16:08 | 12.11.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	<em>Снимка: Ройтерс</em></p>

Снимка: Ройтерс

Повечето собственици на „умни“ телевизори (апаратите, които се свързват с интернет чрез безжичен модул или кабел и така предоставят на потребителите допълнително съдържание - от телевизионни програми и поръчка на филми, до пълен достъп до интернет), не използват напълно онлайн функциите на своите устройства.

Шестима от всеки десетима потребители не използват възможностите за интернет достатъчно, тъй като за тях е по-лесно да влязат в мрежата с лаптоп или таблет, коментира Вернер Балхаус от консултантската компания PricewaterhouseCoopers ( PwC ) резултатите от актуално проучване на компанията. „До колко интензивно се ползват възможностите на Smart телевизорите, до голяма степен зависи от това колко лесно устройството се използва", пояснява той.

40 на сто от собствениците на „умни“ телевизори в Германия посягат по няколко пъти на месец или по-често към видео сайтове и онлайн библиотеки. По-малко използвани обаче са социални медийни услуги и онлайн пазаруване. Платеното видео по заявка в момента се използва от трима от всеки десетима собственици на подобни устройства. Сред 18- до 30-годишните зрителите обаче за всеки втори запитан възможността за видео по поръчка е полезна опция и се ползва редовно. Сред потребителите на възраст 45 и повече години този дял пада до 37 на сто.

За изследването си през лятото на 2013 г. PwC е разпитала 1900 онлайн потребители между 18 и 65 години, от които 440 са имали Smart TV вкъщи.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:57 | 04.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Хардуер виж още

Коментари

Финанси виж още