fallback

Джандан Корбачиоглу: България е добър пазар за директни продажби

Amway влиза в страната, виждайки в нея следващия си успешен пазар на Балканите

08:16 | 15.10.14 г. 10
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Джандан Корбачиоглу e регионален мениджър по корпоративните въпроси на американската компания за директни продажби Amway, която стартира бизнес и в България тази година. Карбачиоглу е отговорна за дейността на Amway в Литва, Латвия, Естония, Хърватия, Гърция, Унгария, Полша, Румъния, Словения и Турция, а отскоро вече и в България. Тя е член на Amway Team Management Europe и работи активно с основните глобални и национални търговски организации, представлявайки Amway. Пред Investor.bg Джандан Корбачиоглу разкри какви са плановете на компанията за бизнеса ѝ в България.  

Защо избрахте България за следващия пазар, на който Amway да влезе?

Мисля, че не го избрахме, а беше задължително решение. По мое мнение трябваше да го направим отдавна, но знаете, че когато сте в бизнеса и трябва да инвестирате, да започнете работа на нов пазар, нещата са по-сложни. Особено когато става дума за фирма като Amway, която никога не напуска пазарите, на които е влязла. Дори и да отчитаме загуба, никога не казваме: “Не, не ни харесва. Спираме бизнеса”. Ето защо се уверяваме, че всичко е наред преди да стартираме дейност в някоя страна.

България от години стои по средата между много успешни пазари за Amway като Гърция и Румъния. На тези пазари имаме добри резултати. Мисля, че компанията искаше да се увери, че може да предостави на българските потребители всички продукти, които предлага в Европа, ето защо първо се зае с това да ги регистрира.

Какви са плановете Ви за Amway България за следващите шест месеца?

След официалното представяне на бизнеса в България целта ни е да популяризираме Amway. След това трябва да увеличим продуктите в нашето портфолио в страната по най-добрия начин. Искаме българските потребители да получат достъп до всичко, с което разполагаме, за възможно най-кратък период от време. Освен това ще потърсим начини да започнем програма за социална отговорност, защото това винаги е бил особено важен елемент за нас.

Кои са ключовите продукти на Amway за България?

В момента в Европа предлагаме почти 500 продукта на Amway, но когато влизаме на нов пазар, никога не пускаме всички продукти едновременно. Причината е, че независимите собственици на бизнес в Amway трябва да научат много неща за тези продукти, за да бъдат успешни. Те трябва да разбират добре как трябва да продават тези продукти. Лесно е да продадеш на някого почистващ препарат, но не е лесно да му продадеш продукти за грижа за кожата и хранителни добавки. За това е необходимо обучение, което изисква време.

Ето защо започваме с по-малък брой продукти, около 150, а след това бързо добавяме още. За съвсем кратък период от време българското портфолио ще стане същото като това в другите европейски страни.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:49 | 13.09.22 г.
fallback