fallback

Клип от 30 секунди по време на Super Bowl струва 3,5 млн. долара

Предвижда се по време на финала да бъдат излъчени общо 70 реклами

15:39 | 30.01.12 г. 1
Автор - снимка
Създател

Стойността на стандартен 30-секунден клип, който ще се излъчва по време на предаването по телевизията на Super Bowl (финала на шампионата по американски футбол) ще възлиза на 3,5 млн. долара. По този начин, както пише порталът The Drum, една секунда реклама ще струва на рекламодателите 167 хил. долара. 

В сравнение с миналата година 30-секундните клипове по време на Super Bowl са поскъпнали с 500 хил. долара.

Предвижда се по време на игрите да бъдат излъчени общо 70 реклами.

Най-популярното спортно събитие в САЩ ще се излъчва по телевизионния канал NBC. През 2012 г. Super Bowl ще се състои на 5 февруари.

Независимо от скъпо струващите реклами цялото ефирно време, предназначено за реклами при провеждането на Super Bowl, е било разпродадено още до ноември миналата година.

Ежегодно финалът Super Bowl събира пред екраните на телевизорите около 100 млн. американци. Затова част от най-големите компании подготвят специални рекламни клипове, които да се излъчват по време на състезанието. При това някои от новите рекламни клипове се пазят в тайна до излъчването им по време на Super Bowl.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:40 | 08.09.22 г.
fallback