Стойността на стандартен 30-секунден клип, който ще се излъчва по време на предаването по телевизията на Super Bowl (финала на шампионата по американски футбол) ще възлиза на 3,5 млн. долара. По този начин, както пише порталът The Drum, една секунда реклама ще струва на рекламодателите 167 хил. долара.
В сравнение с миналата година 30-секундните клипове по време на Super Bowl са поскъпнали с 500 хил. долара.
Предвижда се по време на игрите да бъдат излъчени общо 70 реклами.
Най-популярното спортно събитие в САЩ ще се излъчва по телевизионния канал NBC. През 2012 г. Super Bowl ще се състои на 5 февруари.
Независимо от скъпо струващите реклами цялото ефирно време, предназначено за реклами при провеждането на Super Bowl, е било разпродадено още до ноември миналата година.
Ежегодно финалът Super Bowl събира пред екраните на телевизорите около 100 млн. американци. Затова част от най-големите компании подготвят специални рекламни клипове, които да се излъчват по време на състезанието. При това някои от новите рекламни клипове се пазят в тайна до излъчването им по време на Super Bowl.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Празнуваме Никулден, над 200 000 българи черпят днес
Прекроеният Бюджет 2026 е факт, какво предвижда и какво премахнаха?
Времето днес: Значителни валежи, на места в планините - сняг
Възраждането на военните кораби в Европа води до завръщане на британските корабостроители
Южна Корея започва първата си програма за ракети „въздух-въздух“
преди 13 години Чувал съм, че точно в тези моменти на реклама, телевизионните фенове ползват, за да отидат до тоалетната. :-) Нелепо а! :-) отговор Сигнализирай за неуместен коментар