fallback

Нов сайт рекламира българските EDEN дестинации

Дванадесетте отлични туристически маршрута у нас се популяризират и чрез b2b платформа

17:28 | 04.09.12 г. 3
Автор - снимка
Редактор

Общо 64 хил. евро инвестира държавата в реклама на дванадесетте отлични туристически дестинации на България, или т. нар. European Destinations of ExcelleNce (EDEN). Това съобщи заместник-министърът на икономиката и туризма Иво Маринов на пресконференция по повод приключването на проекта на министерството на икономиката „Комуникационна кампания за популяризиране на дестинациите EDEN“.

Проектът на министерството е финансиран от ЕК на 75% по договор за безвъзмездна помощ, останалите средства са от националния бюджет.

Комуникационната кампания за представянето на първите 12 български EDEN дестинации е продължила общо десет месеца. Основната ѝ цел е да повиши осведомеността и разпознаваемостта на отличните български туристически дестинации. 

Те са презентирани у нас и в чужбина като част от националния туристически продукт, каза заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов на заключителната пресконференция по проекта.

За рекламата на дванадесетте интересни, но все още малко познати маршрути, са изработени различни рекламно-инфомационни материали, сред които триезична имидж-брошура (на български, английски и румънски) и карта.

В рамките на проекта е създадена и b2b инфомационно-комуникационна платформа, която функционира като уебсайт (www.edenbulgaria.eu). Неговото основно предназначение е да работи като онлайн пространство, където всеки ще може да споделя добри практики и собствени впечатления от маршрутите.

Инициaтивата на Европейската комисия за European Destinations of ExcelleNce популяризира моделите на устойчиво развитие на туризма в целия ЕС и се базира на национални ежегодни конкурси.

Досега България е участвала с три проекта - от 2008 до 2010 г. по темите: „Водата – извор на живот и благоденствия” (за аква туризъм), „952: Природата ви приветства!” (за защитени територии) и „Тракийския дух” (за културно наследство). В тях са включени 14 общини, културни, исторически и просветни институции, природни паркове и др.

Целта на кампанията е и да разшири представата за България като отлично място за специализиран туризъм - еко, културен, селски, гурме, СПА и други.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:59 | 14.09.22 г.
fallback