IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Проблемите на пазара на смартфони означават, че той се нуждае от иновации

Lenovo очаква голям ръст на продажбите си в България, съседните страни, Унгария и Словакия през тази година, обяви Владислав Иванов от компанията

19:41 | 12.05.16 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Забавянето на пазара на смартфони дава нови възможности на марките, защото означава, че той се нуждае от иновации, от смяна на утвърдените разбирания за смартфоните, каквито ги познаваме днес, заяви, Владислав Иванов, мениджър на мобилния бизнес на Lenovo за Югоизточна Европа в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

“Не е достатъчно да вдигнем с 2-3 инча дисплея или да подобрим камерата с допълнителна спецификация”, категоричен е той.

От гледна точка на самите пазари в региона, Иванов заяви, че стратегията на Lenovo е да се движи от изток на запад, така че тепърва се насочва към по-големите пазари в Европа. Според експерта това е успешна стратегия, благодарение на която Lenovo се е утвърдила като марка номер 2 на пазара на смартфони в Югоизточна Европа.

Въпреки че все още няма окончателни резултати за първото тримесечие на годината по отношение на продажбите на смартфони у нас, Lenovo очаква, че е успяла да извоюва лидерската позиция в страната, малко повече от година след пускането на първите си телефони в България.

“Пазарите, в които очакваме сериозен ръст, са тези около България, Унгария и Словакия”, коментира Иванов. По думите му до момента компанията не е разполагала с глобални споразумения с големите телекоми, но те вече са в ход и в момента се развива планирането на цялостното портфолио на Lenovo. Във връзка с това Иванов очаква голям ръст на продажбите в следващите месеци, което е свързано най-вече със стъпването на Lenovo в Западна Европа.

Иванов обяви, че през това лято компанията ще пусне нови продукти на българския пазар, като целта ѝ е да се позиционира във всички ценови класове. С продуктите под бранда Lenovo тя навлиза в ниския и среден клас продукти, докато тези с марката Moto са насочени по-скоро към средния и висок клас, така че да бъдат обхванати всички сегменти.

За финал Владислав Иванов обобщи, че Lenovo очаква смартфонът да се превърне в неизменна част от интеграцията на различни свързани устройства в контекста на интернет на нещата (Internet of Things - IoT). Той обяви, че компанията не мисли за създаването на развоен център в страната на този етап. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 15:39 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още