fallback

Netflix: Все още искаме да влезем в Китай

Стрийминг услугата се сблъсква с регулаторни проблеми и цензура на този ключов за нея пазар

09:27 | 30.06.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Netflix ще продължи да търси възможности да навлезе в Китай, обяви главният изпълнителен директор на компанията Рийд Хейстингс. Това се случва в момент, в който стрийминг платформата се опитва да увеличи своята база от потребители извън вътрешния си пазар САЩ, предава Ройтерс.

Netflix възнамерява да компенсира забавянето на растежа си в САЩ, след като през януари обяви, че разширява дейността си на 130 нови пазара в цял свят, включително и в България. Но стрийминг услугата все още не е налична в страната с най-многобройно население в света, тъй като доставчиците на съдържание се сблъскват със строга регулация и цензура от страна на властите там.

Същевременно компанията не успява да отбележи напредък и на други големи азиатски пазари, като Южна Корея и Индонезия, поради недостиг на местно съдържание и заради регулаторни проблеми.

През април Netflix прогнозира растеж в САЩ и в международен план през второто тримесечие, който се оказа по-слаб от този, който прогнозираха анализаторите. Така компанията само подчерта необходимостта от експанзия на нови пазари.

"Слабото място на Netflix според някои хора е липсата на местно съдържание, но това е така, защото ние имаме нужда да научим не само за пазара и боксофиса, а и за това какво и как гледат корейците“, заяви Тед Сарандос, главният директор на Netflix по съдържанието. Коментарът той направи в отговор на въпрос на журналист за стратегията на компанията за Южна Корея.

Сарандос разкри, че Netflix търси различни възможности за инвестиции в Азия, за да подобри своите предложения. Той не уточни повече подробности по въпроса.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:40 | 11.09.22 г.
fallback