IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Sony подготвя шест мобилни игри за следващата фискална година

Сред игрите се нарежда и мобилната версия на Everybody's Golf

16:17 | 07.12.16 г.
<p>
	<em>Снимка: архив Ройтерс</em></p>

Снимка: архив Ройтерс

Японската компания Sony Corp. ще пусне на пазара още шест мобилни игри през следващата фискална година, надявайки се, че собствените ѝ франчайзи ще повторят успеха на Pokemon Go, предава Ройтерс.

Предстоящите заглавия наистина ще са част от франчайзите на компанията, като Everybody’s Golf, които ще бъдат достъпни за мобилните платформи iOS и Android.

Този агресивен подход в един все по-населен сегмент е смятан за необходимост от Sony, след като нейното подразделение за игри се отличи като най-печелившото звено в цялата група особено на фона на проблемите на бизнеса ѝ с потребителска електроника.

В сряда Sony обяви общо 10 мобилни игри, по които работи, включително тези, които ще излязат през новата фискална година, започваща през април. Сред новите заглавия влизат PaRappa the Rapper и Arc The Lad. Първоначално те ще са достъпни първо в Япония и евентуално в азиатските страни, обяви Томоки Кавагучи, изпълнителен директор на подразделението за игри на Sony.

Новината идва преди Nintendo да пусне своя версия на Super Mario Bros за iPhone през следващата седмица.

Въпреки че разочароващите продажби на конзолите Wii U дадоха тласък на Nintendo на пазара на мобилни игри, Sony е убедителен лидер на пазара на конзоли с над 40 млн. продадени PlayStation 4. Това е почти два пъти повече от продажбите на Xbox One на Microsoft.

Sony обаче се сблъсква с все по-голяма заплаха на пазара на мобилни игри в страни като Япония - третият най-голям пазар на игри, където мобилните предложения представляват почти половината от достигащия 12,4 млрд. долара пазар, сочат данни на компанията за проучвания Newzoo.

Някои анализатори поставят под въпрос възможностите на Sony за голям успех в сферата на мобилните игри, позовавайки се на липсата на силни герои като Super Mario на Nintendo, които се радват на световна популярност. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:22 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още