Растежът на броя нови абонати на Netflix и прогнозата на компанията за видео стрийминг се оказаха под очакванията на Wall Street, което изпрати обичайно растящата цена на акциите на фирмата надолу с 14 на сто, предава Ройтерс.
Общият брой месечни абонати на Netflix е достигнал 130 млн. в световен мащаб, което е с 1 млн. под прогнозата на Thomson Reuters I/B/E/S. Всичко това се случи след като компанията добави нови предавания, включително “Lost in Space”, нови епизоди на “Jessica Jones” на Marvel и “13 причини защо”.
"Имахме силно, но не звездно второ тримесечие”, посочи компанията в писмото си до акционерите. Netflix заяви, че е “препрогнозирала” колебанията за тримесечието в темпа на привличане на нови потребители.
Преди обявяването на отчета акциите на Netflix бяха удвоили стойността си от началото на годината, изпреварвайки значително едва ръста на индекса S&P 500 от едва 3,7%. По време на следборсовата търговия в понеделник книжата на компанията понижиха цената си с до 14% до 343,60 долара, след като по-рано завършиха сесията на цена от 400,48 долара.
“Инвеститорите са съкрушени от прогнозата на Netflix за второто тримесечие. Сега бъдещите прогнози са подозрителни и това подценява оценката”, коментира Ериш Шифър, главен изпълнителен директор на фирмата за дялово инвестиране Patriarch.
Wall Street залагаше, че пионерът във видео стрийминга ще се радва на огромен растеж, след като търсенето на онлайн забавление се увеличава в световен мащаб. Компанията инвестира значително в това да привлича нови клиенти, като планира да вложи 8 млрд. долара в съдържание и 2 млрд. долара - в реклама през 2018 г.
Netflix е добавила 670 хил. абонати в САЩ, доста под очакваните 1,19 млн. според Thomson Reuters I/B/E/S.
В международен план компанията е привлякла 4,47 млн. абонати, докато анализаторите очакваха 4,97 млн.
Печалбата на акция достигна 85 цента, надминавайки прогнозата за 79 цента на акция. Общите приходи са скочили с 40,2% до 3,91 млрд. долара. Анализаторите очакваха 3,94 млрд. долара.
За текущото тримесечие Netflix прогнозира, че ще добави около 5 млн. абонати. Тя залага много на бизнеса си в Индия. По-рано този месец фирмата пусна първия си оригинален индийски сериал “Sacred Games”.
Но компанията се сблъсква и с конкуренция. Amazon.com планира да заложи на повече местно съдържание в Индия, докато насочва услугата си Prime по целия свят. Apple също инвестира в свое съдържание, сключвайки договори със звезди като Опра Уинфри.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?