“Кризата затвърди дигитализацията”, каза експертът. Той напомни, че в началото на кризата има отлив на инвестиции, но впоследствие все повече агенции се възползват от възможността да се развиват.
По думите му пазарът на дигиталния маркетинг в България ще расте с между 15 и 20% на година, като няма причина ръстовете да бъдат преустановени.
Според Попов при навлизането на пазара най-важен е правилният анализ, да се открои потенциална ниша, както и да има висок маржин, но подчерта, че пазарът вече е развит.
“Трябва да можеш да си валидираш идеята, да разбереш с малки средства дали това е печелившо за тебе, посочи Попов. - Между 1500 и 2000 лв. трябва да се изхарчат, за да разбереш има ли смисъл да го правиш.”
Мартин Попов е на мнение, че най-често срещаната грешка на стартиращите бизнеси е желанието веднага да започнат да печелят.
“Много е модерно всеки да има онлайн магазин, но внимателно трябва да се прецени къде да се влезе и как да се направи, защото не е толкова лесно, колкото хората си мислят”, съветва собственикът на дигиталната агенция Interactive Share.
Друга тема, която Попов коментира, е развитието на дигиталния маркетинг в глобален мащаб и минивойната между Apple и Facebook за опазването на личните данни.
“Тази война е обречена, нещата отдавна се случват. Регулацията ще я има, но ще е по правилата на големите”, смята експертът.
Какви процеси ускори пандемията? Има ли формула колко пари да се даде за реклама, когато имаш електронен магазин? Как се прави рекламата печеливша? Какво купуват най-често българите онлайн?
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Видеа с всички гости на предаването “Светът е бизнес” гледайте тук.


Съдия Ганчева разказа пред ученици за последиците от употребата на "райски газ"
ПП-ДБ внесе вота на недоверие към кабинета "Желязков"
Правителство, синдикати и работодатели постигнаха съгласие по новия Бюджет 2026
Какво ще бъде времето в събота?
Полицията във Варна излезе с мерки за спокойни студентски празници
Китай изпраща нови панди на Франция след срещата Макрон-Си
Търговските вериги инвестират в устойчивост и адаптация към еврото
Airbus обещават да се справят с проблемите
Airbus намалиха целите си за доставка до края на 2025г
Патерсън: Рискът от заразяване при биткойн не е изчезнал
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Нова технология на Mercedes прави задните спирачки безсмислени
Велосипедист загина край омуртагското село Плъстина
Макрон: Единството между Европа и САЩ за Украйна е жизненоважно
Желязков успокоява плевенчани: Няма да има воден режим през лятото на 2026 г.
Надеждност на пътя – как да изберете правилните носачи за своя автомобил
Бурята „Байрън“ парализира Гърция с наводнения и затваряне на училища ВИДЕО
преди 4 години Не знам от коя канализация ги вадят тия умници, но само да вметна - в момента работим по проект за производство на 1000 тона чист Водород на час, с вода от Дунава и ток от няколко АЕЦа, който водород ще се изнася на договорена твърда и чиста цена от $10/kg.Което прави $10 млн. на Час или $87 милиарда на Година ( БВП-то ни е $70 млрд.)Търсенето на водород в момента е над 60 млн. тона на годинаПри това не говорим за 9000 тона Кислород на Час, който също ще се произвежда и експортира. Търсенето му е към 400 млн.тона.И това е само Първия Етап на проекта - ще има още няколко.Хайде тоя компютърджия да ми каже колко ВЕКА ще му трябват да цъка на лаптопа за да генерира такива суми.Като почнаха да взимат по 5 бона заплата, все едно хванаха бога за шлифера. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Мпада, всички трябва да продават чалъми ;) отговор Сигнализирай за неуместен коментар