-
Трябва ли да има министерство, когато млади хора с познания на туристическия продукт може да го рекламират
За да се спаси туризмът в България, трябва да се въведе електронен визов режим, посочи Димитър Попов, председател на Българската асоциация устойчив туризъм
-
Рекламите съсипаха социалните мрежи. Сега идват и за AI
Ако рекламата навлезе в чатботовете по същия начин, по който навлезе в социалните мрежи, последиците могат да са още по-големи
-
Само 6,5% от фирмите у нас използват технологии с изкуствен интелект
Повече от една четвърт от компаниите публикуват платени реклами в интернет, отчете НСИ
3 -
Дори рекламодателите ни казват да вдигнем очи от смартфоните
Все повече компании използват модерните страхове от прекомерното ползване на технологиите и ефекта от него
-
Емоционален или рационален е изборът ни при покупка на автомобил
При обработката на данни от тестове на автомобили с изкуствен интелект се установява, че марката на колата не въздейства на физиологичната реакция, посочи д-р Станимир Андонов
-
WhatsApp залага на нови AI инструменти за бизнеса
Чат приложението се опитва да печели повече, защото все още не допринася съществено за Meta
1 -
Инвестициите в реклама в България растат, най-бързо в киното и дигиталните медии
Рекламият пазар у нас се е разширил с 7,5% през 2023 г. до нетен обем от 612 млн. лв.
-
Apple се извини за реклама на iPad, която подразни потребители
Видеото разгневи част от зрителите и провокира негативни реакции срещу компанията
-
Tesla премахна новосъздадения маркетингов отдел в САЩ
Компанията все още разполага с по-малка маркетингова група в Европа
1
Таг реклама
Пазари


