fallback

Disney си осигури ангажимент за реклама за 9 млрд. долара за фискалната година

Стрийминг платформите са отговорни за 40% от тези средства

13:08 | 19.07.22 г.

Американският гигант Walt Disney си осигури ангажименти за рекордните 9 млрд. долара от рекламодатели за фискалната 2022-2023 г., тъй като търсенето на събития на живо нараства, както и предвид очакваната услуга с реклами в стрийминг платформата Disney+, предава Ройтерс.

Disney+, ESPN+ и Hulu са донесли 40% от общите ангажименти, посочва Disney.

Развлекателният гигант заложи на спорта и събитията на живо след затишието, предизвикано от пандемията, в опит да смекчи проблемите с рекламните продажби, които са подложени на натиск от рекордната инфлация и геополитическите сътресения.

Конкурентът NBC Universal има предварителни рекламни ангажименти за над 7 млрд. долара за следващата фискална година, писа Ройтерс през юни.

През последната година и половина Disney разшири правата си върху Националната футболна лига (NFL), Уимбълдън и Australian Open. Освен това поднови правата за популярната FA Cup и за други събития, които излъчва в ESPN+.

Миналата седмица компанията заяви, че от 23 август ще повиши таксата за абонамент за ESPN+ с 43% до 9,99 долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:40 | 14.09.22 г.
fallback