IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

2011 г. бе годината на like в българския онлайн маркетинг

Сега предизвикателството е аудиторията да бъде ангажирана и управлявана правилно, твърдят маркетолозите от Ilyan.com

08:10 | 30.03.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Илиян, Иван и Георги. Снимка: Ilyan.com</p>

Илиян, Иван и Георги. Снимка: Ilyan.com

Петък, десет часа сутринта. Намираме се на 19-ия етаж на високата сграда на КНСБ. В офиса на студиото за дигитален маркетинг Ilyan.com става все по-шумно. Време е за традиционната петъчна закуска на фирмата. Този път екипът е изненадан от колегата от SMM екипа – Иванел, който е приготвил цели четири вкусни кекса и домашно кисело мляко, заквасено предишната вечер.

Петъчната закуска в компанията е нововъдение на Илиян Ковачев, творчески директор и основател на Ilyan.com. Той е изградил името на компанията като иновативно студио за визуална и интернет комуникация, а от две години ръководи офиса на компанията в Лондон.

Българският офис се ръководи от Георги Малчев, който е съдружник и директор бизнес развитие в компанията, и от оперативния мениджър Иван Александров, който има значителен опит и в принт проекти, преди да се присъедини към Ilyan.com като продуктов мениджър преди 3 години.

Започвайки от първия уебсайт в България на първия интернет доставчик Илиян бързо се превръща в име в областта на т. нар. user interaction design. Създадената от него компания всяка година удвоява оборота и броя на служителите си.

Годината на Like-овете

Ако слушате дори само в продължение на 10 минути тримата мениджъри, може да си помислите, че сте попаднали на сбирка на сектанти, чиито Бог е Facebook, а like-oвете са негов пророк.

„Това, което се случва през последните две години, е, че интернет рекламата в България е все по-заплашена от социалната реклама”, обяснява Малчев.

След като досега социалните мрежи са трупали своята база от потребители, а search рекламата си е заела и запълнила нишата, останалата част от рекламата идва ще бъде за битката за неосъзнатата нужда или желанието на рекламодателите да накарат потребителя на премине от една марка към друга.

„На този пазар ще се случи следващата революция“, казва още Малчев.

Последна актуализация: 05:08 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Още от Анализи виж още

Коментари

Финанси виж още