Застраховане на водачите, които са 4,3 млн. души, а не на автомобилите, които са 2,5 млн. броя, е шансът за излизане от кризата при застраховка "Гражданска отговорност на МПС", заяви Румен Янчев, изпълнителен директор на ЗАД Булстрад Виена Иншурънс груп АД, по време на Клуб Investor.bg.
Николай Здравков, управляващ съдружник в I&G Brokers, сподели, че в малки градове като Троян и Ловеч има по 17 офиса (агенции) на застрахователи, а тези градове имат нужда от максимум 2 офиса и начинът за работа там е чрез брокери, защото офисите излизат скъпи и са дотирани.
Според Асен Христов, председател на надзорния съвет на Еврохолд България АД, не може да има комисиона от 35% за задължителна застраховка. Ясен Христов, управител на SDI Broker сподели, че посредниците не очакват да вземат такива комисиони вечно, но пазарът трябва да урегулира процеса.
Решението на проблема според Иво Груев, заместник-изпълнителен директор на ЗАД Булстрад Виена Иншурънс груп АД, е клиентът да поема тежестта по Гражданска отговорност, а не всички разходи да падат върху застрахователя или брокера. Поради тази причина цената по застраховката трябва да се повиши.
Снимки от събитието може да разгледате тук
Клуб Investor.bg се осъществява благодарение на:
Генерален спонсор: Emporiki bank Credit Agricole Group
С подкрепата на: Johnnie Walker, Eucerin, Bulvaria, Euroins и със специалното участие на Енемона
Свързани компании:


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?
преди 15 години Решението на проблема според Иво Груев, заместник-изпълнителен директор на ЗАД Булстрад Виена Иншурънс груп АД, е клиентът да поема тежестта по Гражданска отговорност, а не всички разходи да падат върху застрахователя или брокера. Или с други думи, водачът да поеме щетите, а вие премиите. Хитро. :))) ***! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 15 години Има нещо много сбъркано в застрахователния бизнес в България и така е от години. И вместо да ми слагат Ралица Агаин за шеф на КФН и тя да мрънка, като ученичка трябва някой да ги постави на мястото им. Защо винаги търсят причините за неуспехите си извън тях - прочетете им мненията, защо за собствения им провал виновен е масовия българин, че видиш ли нямал застрахователна култура, криел се и плащал малко.? Може пък образованието и уменията им на тия мениджъри да са такива - неуместни и неадекватни на пазара. Но те грешка в тях си няма да открият, колкото и пазарът да им я посочва отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 15 години Има нещо много сбъркано в застрахователния бизнес в България и така е от години. И вместо да ми слагат Ралица Агаин за шеф на КФН и тя да мрънка, като ученичка трябва някой да ги постави на мястото им. Защо винаги търсят причините за неуспехите си извън тях - прочетете им мненията, защо за собствения им провал виновен е масовия българин, че видиш ли нямал застрахователна култура, криел се и плащал малко.? Може пък образованието и уменията им на тия мениджъри да са такива - неуместни и неадекватни на пазара. Но те грешка в тях си няма да открият, колкото и пазарът да им я посочва отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 15 години Взехте да прекалявате!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 15 години Голям смях - понеже прекалено много били офисите - дай да вдигнем застраховката!Ало, тук комунизма е в миналото - въпреки последните опити на ГЕРБ!Няма хляб за всички маймуни на клона, намалете си бройката на офисите и брокерите! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 15 години В моето семейство от 6-*** с книжки, 2-*** никога не карат (жените), трима карат от дъжд на вятър (от които 2-*** може цяла година да не подкарат кола) и само аз карам. Реално от 6-*** ще имат само един:)Според приходите им ще паднат, защото шофьорите са 1,5 млн., а колите 2,5 млн. Другите 3 млн. с книжки няма ги имат за клиенти. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 15 години Тя лакомията застрахователна край няма.Сега пък да застраховаме шофьорите.Брей,хитър е като мъжки маймун.Моята жена кара кола 2-3 пъти в годината,ама да ме опъвате още 200-300 лева и за това,а?А,бре,другарю Янчев,що не включите и кучетата,които се возят в колите-ето ти тройно повишение на приходите.Ще има за още просторни офиси по градчета и паланки и за дългокраки ,,секретарки"в лъскави лимузини.Прекалено съм възпитан,за да напиша тука какво точно мисля за вас,но се надявам,че се досещате. отговор Сигнализирай за неуместен коментар