IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

"Джп Си Еф-СК 13-Трейс Рейлинфра" с най-ниска оферта за ремонт на Пловдив-Бургас

При втората тръжна процедура обединението е подало най-ниска ценова оферта и за трите отсечки на ж.п. линията

17:17 | 21.12.10 г.
Автор - снимка
Създател
"Джп Си Еф-СК 13-Трейс Рейлинфра" с най-ниска оферта за ремонт на Пловдив-Бургас

"Джп Си Еф-СК 13-Трейс Рейлинфра" е подала най-ниска ценова оферта в търга за изпълнител на проекта „Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на железопътната линия Пловдив–Бургас” и по трите отсечки, стана ясно при днешното отваряне на офертите на кандидатите в Национална компания „Железопътна инфраструктура“ (НКЖИ), която е възложител по проекта.

В началото на ноември стана ясно, че общо 12 фирми и обединения са подали документи за участие в сегашната тръжна процедура, след като първата беше прекратена с обяснение за подадени прекалено високи ценови оферти. По регламент всеки участник може да кандидатства за една, две или трите позиции, на които е разделено изпълнението на рехабилитацията. При тази тръжна сесия има една не допусната фирма до втория етап – „ПОРР Технобау унд Умвелт”, но само при позиция 2.

Позиците, за които се кандидатства са:

Позиция 1: Рехабилитация на железопътната отсечка Михайлово – Калояновец, включително главните коловози в гарите Михайлово и Калояновец, с приблизителна разгъната дължина на железния път 21 км.

Позиция 2: Рехабилитация на железопътните отсечки Стара Загора – Ямбол и Завой – Зимница, включително главните коловози в гарите Стара Загора и Ямбол и всички гари и спирки между тях с приблизителна разгъната дължина на железния път 120 км.

Позиция 3: Рехабилитация на железопътната отсечка Церковски – Карнобат, включително главните коловози в гара Церковски с приблизителна разгъната дължина на железния път 28 км и подновяване на железния път в отсечката Карнобат – Бургас, включително главните коловози в гарите Карнобат и Бургас и всички гари и спирки между тях, с приблизителна разгъната дължина на железния път 122 км.

След приключването на тръжната процедура, се предвижда договорът с избрания изпълнител да се реализира за три години. След осъществяването му трябва да бъде постигната по-голяма комфортност и сигурност за пътниците и скорости на влаковете от порядъка на 130-160 км/ч.

Фирмите и обединенията, подали най-ниски ценови оферти са*:

Позиция 1 – Михайлово–Калояновец
"Джп Си Еф - СК 13 - Трейс Рейлинфра" – 29,65 млн. лв.
"ПОРР Технобау унд Умвелт", София – 32,97 млн. лв.
Обединение "БТП - ГБС", София – 33,9 млн. лв.

Позиция 2 - Стара Загора–Ямбол и Завой–Зимница
"Джп Си Еф - СК 13 - Трейс Рейлинфра" – 151,5 млн. лв.
"Актор", Гърция, Атина – 166,3 млн. лв.
"Терна" АД, Гърция, София – 171,9 млн. лв.

Позиция 3 – Церковски–Карнобат
"Джп Си Еф - СК 13 - Трейс Рейлинфра" – 135,8 млн. лв.
Консорциум "Салчев - Енергоремонт", Италия, Рим – 154,9 млн. лв.
"Актор", Гърция, Атина – 157,9 млн. лв.

Първоначално подалите документи за кандидатстване са:
- Консорциум „Светелски-РВП Кьоне“, София
- "Актор", Гърция, Атина
- Обединение "БТП - ГБС", София
- "Терна" АД, Гърция, София
- Консорциум "Страбак Железопътни линии", София
- Обединение "Азви - СПХ", София
- CLF S.P.A., Италия, Болоня
- Консорциум "Салчев - Енергоремонт", Италия, Рим
- "Джп Си Еф - СК 13 - Трейс Рейлинфра"
- "ПОРР Технобау унд Умвелт", София
- СМС "Равена", Италия
- Консорциум "Европейска железница"

*Цените са без ДДС

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 07:20 | 08.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още