Общо 12 са фирмите и обединенията, кандидатстващи за изпълнител на проекта „Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъците на железопътната линия Пловдив–Бургас”, стана ясно при днешното отваряне на офертите на кандидатите в Национална компания „Железопътна инфраструктура“, която е възложител по проекта. След преглед на подадените документи ще бъдат отворени и ценовите оферти на допуснатите до втория етап на конкурса кандидати.
Фирмите, подали документи за изпълнител на ремонта на ж.п. линията Пловдив-Бургас, са:
- Консорциум „Светелски-РВП Кьоне“, София
- "Актор", Гърция, Атина
- Обединение "БТП - ГБС", София
- "Терна" АД, Гърция, София
- Консорциум "Страбак Железопътни линии", София
- Обединение "Азви - СПХ", София
- CLF S.P.A., Италия, Болоня
- Консорциум "Салчев - Енергоремонт", Италия, Рим
- "Джп Си Еф - СК 13 - Трейс Рейлинфра"
- "ПОРР Технобау унд Умвелт", София
- СМС "Равена", Италия
- Консорциум "Европейска железница"
Изпълнението на проекта е разделено на три отсечки и 10 от кандидатите са подали документи за участие и по трите позиции, като CLF S.P.A. кандидатства за отсечките „2“ и „3“, а Консорциум "Страбак Железопътни линии" – само за отсечка „1“.
Първият участък е отсечката Михайлово – Калояновец с дължина 21 км и срок на изпълнение 19 месеца. Лот 2 включва отсечките Стара Загора - Ямбол и Завой – Зимница с обща дължина 120 км и срок на изпълнение 38 месеца. В Лот 3 влиза отсечката Церковски – Карнобат (с дължина 28 км) и Карнобат - Бургас (122 км). Срокът за тяхното изпълнение е 43 месеца.
Това е вторият опит за избор на изпълнител на ремонта на ж.п. линията „Пловдив-Бургас“, който стартира на 15 септември. Индикативната стойност на строителството общо на трите лота е 366 млн. лв., като 64% от тях са по Оперативна програма „Транспорт“ от Кохезионния фонд на ЕС, а 36% са от националния бюджет.
При първия търг, започнал през февруари, подадоха документи 8 фирми, като до втория кръг бяха допуснати три. Процедурата обаче беше прекратена, като мотивите на НКЖИ бяха, че подадените ценови оферти надвишават индикативната стойност на проекта.
Председател на новата 12-членна комисия по избора е инженер Златин Крумов, съобщиха от НКЖИ. Предвижда се комисията да приключи работа и съответно да определи победител в конкурса до 15 януари 2011 г.


Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Локо София удари Ботев Пловдив в истинска драма с пет гола
Седем загинали и 11 ранени при катастрофа между автобус и камион в Турция
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
Времето утре: Валежите постепенно ще спират
Задействаха BG-АLERT в Бургаско, две реки преливат