fallback

Засилва се рекламата на българския туризъм на немския пазар

Общо 9 хил. евро ще бъдат инвестирани в промоция на българския туризъм на летището във Франкфурт

14:52 | 18.09.12 г. 3

Министерството на икономиката енергетиката и туризма (МИЕТ) е заделило 9 хил. евро за реклама на България като туристическа дестинация на летище „Франкфурт“, съобщиха за Investor.bg от ведомството.

Официалният старт на кампанията бе даден вчера и ще продължи един месец.

Сумата ще бъде отделена от бюджета на министерството, предназначен за национална туристическа реклама, която цели популяризирането на страната ни като дестинация за туризъм.

Средствата са предназначени за изработка, монтаж и демонтаж на билбордове на територията на немското летище. Самата рекламна площ е предоставена безплатно от немския авиооператор “Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт”, който управлява у нас летищата във Варна и Бургас.

Подобна съвместна инициатива на „Фрапорт“ и българските институции беше проведена и през 2009/2010 г. А настоящата инициатива е продължение на добрата практика дружеството да предоставя безвъзмездно на МИЕТ рекламни площи на територията на летище Франкфурт за популяризиране на България, като туристическа дестинация. 

По официални данни всеки месец през терминалите на летище Франкфурт преминават над 4 млн. пътници от цял свят. Още близо 1,5 млн. са придружителите, изпращащите и посрещащите хора, които авиогарата посреща ежемесечно.

Решението на ресорното министерство да позиционира реклама на българския туризъм точно на немското летище не е случайна. Само през 2011 г. България е била посетена от над 700 хил. германски туристи, сочи статистиката.

По данни на българските морски авиогари тази година отново се е запазила тенденцията за най-голяма посещаемост на чуждестранни туристи, идващи от Германия и Русия. Миналата седмица Investor.bg представи данни за пътникопотока на двете български международни морски летища. 

По повод бъдещите планове за туристическа реклама на страната ни от ресорното министерство уточниха, че в ход са планове за стартиране на нови проекти по оперативна програма „Регионално развитие“, с които да бъде продължено популяризирането на България като атрактивна туристическа дестинация.

Предвижда се подобна рекламна кампания да се порведе и на територията на други големи европейски летища, които да отговарят на целевия туристически пазар на страната ни.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:54 | 11.09.22 г.
fallback