Министерството на икономиката енергетиката и туризма (МИЕТ) е заделило 9 хил. евро за реклама на България като туристическа дестинация на летище „Франкфурт“, съобщиха за Investor.bg от ведомството.
Официалният старт на кампанията бе даден вчера и ще продължи един месец.
Сумата ще бъде отделена от бюджета на министерството, предназначен за национална туристическа реклама, която цели популяризирането на страната ни като дестинация за туризъм.
Средствата са предназначени за изработка, монтаж и демонтаж на билбордове на територията на немското летище. Самата рекламна площ е предоставена безплатно от немския авиооператор “Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт”, който управлява у нас летищата във Варна и Бургас.
Подобна съвместна инициатива на „Фрапорт“ и българските институции беше проведена и през 2009/2010 г. А настоящата инициатива е продължение на добрата практика дружеството да предоставя безвъзмездно на МИЕТ рекламни площи на територията на летище Франкфурт за популяризиране на България, като туристическа дестинация.
По официални данни всеки месец през терминалите на летище Франкфурт преминават над 4 млн. пътници от цял свят. Още близо 1,5 млн. са придружителите, изпращащите и посрещащите хора, които авиогарата посреща ежемесечно.
Решението на ресорното министерство да позиционира реклама на българския туризъм точно на немското летище не е случайна. Само през 2011 г. България е била посетена от над 700 хил. германски туристи, сочи статистиката.
По данни на българските морски авиогари тази година отново се е запазила тенденцията за най-голяма посещаемост на чуждестранни туристи, идващи от Германия и Русия. Миналата седмица Investor.bg представи данни за пътникопотока на двете български международни морски летища.
По повод бъдещите планове за туристическа реклама на страната ни от ресорното министерство уточниха, че в ход са планове за стартиране на нови проекти по оперативна програма „Регионално развитие“, с които да бъде продължено популяризирането на България като атрактивна туристическа дестинация.
Предвижда се подобна рекламна кампания да се порведе и на територията на други големи европейски летища, които да отговарят на целевия туристически пазар на страната ни.


Варненци протестираха срещу насилието на животни
Юпитер е спасител на Земята, ето как
Темата за продажба на билети и от водачите в градския транспорт във Варна е отворена
Опасност за децата: Дилъри продават бонбони с наркотици вътре
Гръцките власти проверяват месото от България, цената на гироса скача
Нашата зависимост от изкопаемите горива не може да остане табу
Rabobank: Рекордни реколти ще свалят цените на какаото и кафето през 2026 г.
Chevron очаква по-ниски спот цени на LNG
Chevron: Интересуваме се и от Средиземноморието
Chevron: Енергийният ни проект ще бъде извън мрежата
Audi показа концепция на болида си за F1
Subaru няма да произвежда нови електрически модели
Когато емблемата не е само декор - гениалната скрита камера на Volkswagen
10-те най-добри хибридни кросоувъра на пазара
Зелената и синята зони скачат двойно от 5 януари
Футболист на Борнемут стана баща за първи път
Историята на Анастасия: На 23 години с 200 лв. в джоба поема към Канада
Отстраненият шеф на МВР- Пазарджик е назначен за съветник на Митов
Ако стигнем до 1 април, ще спечелим войната: Украйна я чака тежка зима
преди 13 години Много бе. Министерството ще фалира! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Сумата наистина е 9000 (девет хиляди) евро. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години 9 000 (ДЕВЕТ ХИЛЯДИ) евро!?!Да не е грешка? отговор Сигнализирай за неуместен коментар