Министерството на икономиката енергетиката и туризма (МИЕТ) е заделило 9 хил. евро за реклама на България като туристическа дестинация на летище „Франкфурт“, съобщиха за Investor.bg от ведомството.
Официалният старт на кампанията бе даден вчера и ще продължи един месец.
Сумата ще бъде отделена от бюджета на министерството, предназначен за национална туристическа реклама, която цели популяризирането на страната ни като дестинация за туризъм.
Средствата са предназначени за изработка, монтаж и демонтаж на билбордове на територията на немското летище. Самата рекламна площ е предоставена безплатно от немския авиооператор “Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт”, който управлява у нас летищата във Варна и Бургас.
Подобна съвместна инициатива на „Фрапорт“ и българските институции беше проведена и през 2009/2010 г. А настоящата инициатива е продължение на добрата практика дружеството да предоставя безвъзмездно на МИЕТ рекламни площи на територията на летище Франкфурт за популяризиране на България, като туристическа дестинация.
По официални данни всеки месец през терминалите на летище Франкфурт преминават над 4 млн. пътници от цял свят. Още близо 1,5 млн. са придружителите, изпращащите и посрещащите хора, които авиогарата посреща ежемесечно.
Решението на ресорното министерство да позиционира реклама на българския туризъм точно на немското летище не е случайна. Само през 2011 г. България е била посетена от над 700 хил. германски туристи, сочи статистиката.
По данни на българските морски авиогари тази година отново се е запазила тенденцията за най-голяма посещаемост на чуждестранни туристи, идващи от Германия и Русия. Миналата седмица Investor.bg представи данни за пътникопотока на двете български международни морски летища.
По повод бъдещите планове за туристическа реклама на страната ни от ресорното министерство уточниха, че в ход са планове за стартиране на нови проекти по оперативна програма „Регионално развитие“, с които да бъде продължено популяризирането на България като атрактивна туристическа дестинация.
Предвижда се подобна рекламна кампания да се порведе и на територията на други големи европейски летища, които да отговарят на целевия туристически пазар на страната ни.


Почина един от най-популярните японски актьори
Радев отличи огнеборци и доброволци, участвали в овладяването на пожари през лятото
От Черно море излязоха с важна информация за мача с ЦСКА
Вижте резултатите от официалния кантар на SENSHI 29
ФИФА с нововъведение за засадите на световното по футбол
Юанът става все по-използван при паричните преводи
Еврозоната бележи по-силен ръст от очакваното благодарение на вътрешното търсене
Ралито на китайските акции изостава от американските
САЩ лобират срещу плана на ЕС за отпускане на заем в подкрепа на Украйна
Китай изпраща нови панди на Франция след срещата Макрон-Си
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Audi готви още една изненада
Политик предложи премахване на червения светофар и знаците на пътя
Малка кола на старо с автоматик – ето 4 сигурни предложения
Lexus LFA се завърна като... електромобил
Кметът на район "Изгрев" съобщава за саботажи с боклука
Гръцките фермери затвориха и ГКПП "Капитан Петко Войвода"
Ампутираха левия крак на бащата на Меган
Програмата Explorer дава възможност за стипендии и международни стажове
БГ политици: Ниско домашно възпитание, ниска политическа и езикова култура
преди 13 години Много бе. Министерството ще фалира! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години Сумата наистина е 9000 (девет хиляди) евро. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 13 години 9 000 (ДЕВЕТ ХИЛЯДИ) евро!?!Да не е грешка? отговор Сигнализирай за неуместен коментар