Най-големият проблем на България не е липсата на творци или специалисти, които да подготвят националното туристическо лого, а голямото разнообразие в страна и невъзможността тя да се свърже само с един символ. Това коментира преподавателят в УНСС проф. Боян Дуранкев в предаването „Бизнес старт“ с Йоанна Николова по Bloomberg TV Bulgaria.
Той коментира и идеята за онлайн гласуване на всички кандидатури за национално туристическо лого на България, чрез което българското общество може да изрази своето мнение и избере съответното лого. По думите му инициативата е предложена и бива обсъждана.
Туристическото лого няма отношение към туризма. То трябва да бъде разпознаваемо и запомнящо се, каза от своя страна представителят на Асоциацията на българските туроператори и туристическите агенти (АБТТА) Димитър Попов. По думите му туроператорите не са били допитани относно избора на ново туристическо лого.
"Визитката на България не се състои само от логото. Основният проблем в онлайн рекламата е състоянието на националния туристически портал", каза още той. По думите му ако за логото са похарчени 1-1,30 млн. в самото начало, то за портала средствата достигат около 5 млн. лева, а в същото време неговото състояние по отношение на съдържание и функционалност е отчайващо.
Редица проблеми съществуват и при въвеждането на единната система за туристическа информация, чието имплементиране продължава вече 2 години, отбеляза още Попов.
Още интервюта гледайте в Bloomberg TV Bulgaria


ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Проливните дъждове предизвикаха нови наводнения край Царево
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Империята на китайските пристанища, част 4
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове
Мицкоски работи за "Сръбски свят", а не за независима РСМ
В кадър: Никулден във Варна с военен ритуал, молебен и курбан
Здравко от "Ритон" е в болница, дуетът отлага участия и концерт