fallback

Търговски вериги ще слагат специален етикет на имитациите на оцет

Киселият продукт отива на най-долния ред по щандовете, информира Асоциация "Активни потребители"

09:45 | 12.11.16 г. 1

Търговските вериги ще слагат специален етикет на имитациите на оцет, които са произведени без ферментация на плодове, става ясно от бюлетина на  Асоциация „Активни потребители“. 

Организацията информира, че в началото на октомври е изпратила отворено писмо до Сдружението за модерна търговия по повод имитациите на хранителни стоки и по-конкретно оцета.

В писмото Асоциацията е поискала супермаркетите да полагат усилия за по-ясно разграничаване на имитиращите от традиционните продукти чрез отделянето им на различни щандове или рафтове и ясното им обозначаване в магазините.

Сега потребителската организация съобщава, че в писма две от търговските вериги са обещали да означат фалшивия оцет като „Кисел продукт“ или „Кулинарен кисел продукт“, да го слагат на най-долния рафт, а една заявява, че не предлага заместители на оцета.

Бързата реакция на търговските вериги според Асоциацията доказва, че не всеки проблем на пазара трябва или може да се решава с нови регулации и са достатъчни са добрата воля и диалог. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:32 | 08.09.22 г.
fallback