fallback

Очаква се 128% ръст на онлайн продажбите в България на Black Friday

Крайният трафик на уебмагазините в страната скача с 40% при средни стойности около 30% по време на Black Friday-уикенда

14:04 | 22.11.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Илюстрация: RTB House

Black Friday – традицията за големите намаления в последния петък на ноември в САЩ се пренася все по-успешно на международните пазари.

Треската за пазаруване и най-високата активност в интернет търговията в годината предстои този уикенд. Българските търговци на дребно все по-упорито се борят да повишат продажбите си и да спечелят клиенти преди началото на коледния сезон. Според тях "сделките" стават по-добри, когато всички - от електронните, през мебелните, до модните марки, предлагат екстремни намаления на цените си.

Според статистика на технологичната компания RTB House от ноември 2015 г., онлайн продажбите в България се покачват със 128% по време на Black Friday – 58% по-висок ръст от обичайните 70% в останалите анализирани пазари.

Събраните данни от инструментите за ретаргетиране сочат, че и крайният трафик на уебмагазините в страната скача с 40% при средни стойности около 30% по време на Black Friday-уикенда.

Анализите, направени от международните експерти от RTB House на над 40 пазара сочат, че Black Friday не е просто един ден на разпродажби, а генериран импулс, от който могат да зависят и много по-дългосрочни резултати в търговията.

                                                                    

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:48 | 05.09.22 г.
fallback