fallback

КЗП: Най-честите оплаквания от Черния петък са за фалшиви намаления

Доста клиенти показват завидна грамотност, тъй като са наблюдавали динамиката в цената на определени стоки, посочи Димитър Маргаритов

18:07 | 02.12.19 г.

Наблюдава се нарастване на интереса към Черния петък в България и все повече хора пазаруват онлайн. В страната 30% от потребителите пазаруват само онлайн. Това каза Димитър Маргаритов, председател на Комисията за защита на потребителите, в предаването "В развитие" на Bloomberg TV Bulgaria.

"Предприемчивите търговци решиха, че кампанията за Черния петък трябва да стартира по-рано. Бяха направени необходимите рекламни кампании, за да може потребителите да се ориентират", посочи той и обясни, че най-честите оплаквания на клиентите по време на кампанията са свързани с фалшив процент намаление.

Според Маргаритов доста клиенти показват завидна грамотност, тъй като са наблюдавали динамиката в цената на определени стоки.

По думите му трябва да се работи активно, за да може хората да разберат, че имат потребителски права.

Маргаритов коментира кои са най-предпочитаните продукти през кампанията.

„В рамките на кампанията се купуват предимно дрехи, козметика, битова електроника, детски играчки и обувки“, посочи председателят на Комисията за защита на потребителите.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:57 | 14.09.22 г.
fallback