fallback

Fibank отново е сред най-силните марки в България

Първа инвестиционна банка бе наградена за четвърти път в конкурса Superbrands въпреки силната конкуренция в своята категория

16:14 | 29.11.17 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

На стилна церемония по повод шестото издание на елитния конкурс Superbrands Fibank (Първа инвестиционна банка) отново получи приза за отличен брандинг в категория „Финансови институции“. Първа инвестиционна банка бе наградена за четвърти път в конкурса Superbrands въпреки силната конкуренция в своята категория. През 2014 г. Fibank за първи път изпревари тогавашния лидер УниКредит Булбанк в класацията на най-силните марки в България. Fibank също така е шест пъти  носител и на наградата „Банка  на клиента“, която се определя  от гласуване на клиентите  в интернет сайта на „Асоциация  Банка на годината“. Тези награди са доказателство за високото качество на обслужване в клоновете на Fibank (Първа инвестиционна банка) в цялата страна. 

Отличието за най-силна марка бе присъдено на банката на база оценка на жури, съставено от авторитетни специалисти в рекламния бранш и независимо проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на глобалната организация Superbrands.

Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.

Основните критерии, спрямо които журито е определило своите оценки, са качество на предлаганите продукти и услуги, надеждност, различие, поддържане на висок стандарт и индивидуалност, които правят марката Fibank уникална на пазара. Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Конкурсът се провежда в над 80 страни в целия свят.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:23 | 12.09.22 г.
fallback