На стилна церемония по повод шестото издание на елитния конкурс Superbrands Fibank (Първа инвестиционна банка) отново получи приза за отличен брандинг в категория „Финансови институции“.
Първа инвестиционна банка бе наградена за четвърти път в конкурса Superbrands въпреки силната конкуренция в своята категория. През 2014 г. Fibank за първи път изпревари тогавашния лидер УниКредит Булбанк в класацията на най-силните марки в България.
Fibank също така е шест пъти носител и на наградата „Банка на клиента“, която се определя от гласуване на клиентите в интернет сайта на „Асоциация Банка на годината“.
Тези награди са доказателство за високото качество на обслужване в клоновете на Fibank (Първа инвестиционна банка) в цялата страна.
Отличието за най-силна марка бе присъдено на банката на база оценка на жури, съставено от авторитетни специалисти в рекламния бранш и независимо проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на глобалната организация Superbrands.
Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.
Основните критерии, спрямо които журито е определило своите оценки, са качество на предлаганите продукти и услуги, надеждност, различие, поддържане на висок стандарт и индивидуалност, които правят марката Fibank уникална на пазара.
Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Конкурсът се провежда в над 80 страни в целия свят.


Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
Курортите вече са пълни за 8 декември
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Военните завзеха властта в Бенин
Келлог: Мирното споразумение за Украйна е много близо
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена