В Бюджет 2019 е предвидено БДЖ да получи 39 млн. лв. за 42 нови вагона. Това каза пред Bulgaria ON AIR депутатът от ГЕРБ Светослав Иванов.
Трите проектобюджета - на държавата, на общественото осигуряване и на Здравната каса бяха разгледани вчера от три парламентарни комисии и очаквано бяха приети. "За" гласува управляващата коалиция, а "против" опозицията.
Светослав Иванов поясни, че в средата на миналата година се е сформирала група, която е анализирала всички дейности в БДЖ и е стигнала до извода, че е необходимо закупуването на нови вагони.
Депутатът каза, че досега превозвачът е покривал със своя бюджет основно лихви по кредити и не е имал възможност за модернизации.
Той допълни, че "всички средства целят транспортът да стане по-екологичен, по-бърз и да се изградят нови трасета".
"Около 700 млн. лв. трябват годишно за рехабилитацията на пътищата. За да се събират тези средства, ще помага тол системата. Ще се ремонтират между 5 и 7 хил. километра пътища", каза народният представител.


Безопасността на корабоплаването обсъждат експерти в Бургас
Окошариха жител на Карнобат, обрал строителен обект във Варна
Благотворителен базар се провежда в Музей за нова история на Варна
Спипаха млад мъж с дрога във Варна
Среброто чупи рекорди! Засенчи златото с огромен ръст в цената
Австралия социални мрежи за тийнейджъри, част 2
Австралия забрани социални мрежи за тийнейджъри, част 2
Внедряването на AI на Уолстрийт ще доведе до бум в наемането на кадри
МВФ: Близкият изток остава устойчив въпреки рисковете
За първи път от години: Българските софтуерни компании с едноцифрен ръст
Загряване на спирачките през зимата – мит или реалност
Как водата може да спаси дизеловите коли в Европа
Opel Astra получи малки, но важни промени
Най-готините автомобилни цветове на 2025
BYD произведе 113 GWh батерии и обяви война на дефектите
Криминалната мистерия "Мамник" – от 8 януари в ефира на БНТ
Д-р Брънзалов: Нужно е постепенно вдигане на здравната вноска
Джорджо Рока и Марк Жирардели откриват зимния сезон в Банско
През 2025 г. Истанбул остава градът с най-натоварения трафик в света
В България лесно бутаме правителства: Какво правим след това?
преди 7 години Не са нужни нови вагони колкото влакове който да пътуват София-Варна/Бургас за 2 часа или по-малко. Това ще направи влака предпочитан отново отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години а ти прочете ли всички линкове дето си изс...л ? :):) дали в половината от изборените държави няма линии и влакове оперирани от частни оператори ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години са щи отговора щот кат те гледам не моа те трая, а отговора е, че там либерастите не им дават да ги точат и крадат бе Тъпанарий ммм, за тва държавните влакове не фалиргат навънка, а само у нас ....... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години Хюсеинне отговори на един мнооо просс кат тебе въпрос, а той е що тия не дават фалиралите държавни влакове на концесии ??? Питам аз .... ммм ?!?!https://en.m.wikipedia.org/wiki/Austrian_Federal_Railwayshttps://en.m.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Bahnhttps://en.m.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_Italyhttps://en.m.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_Swedenhttps://en.m.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_Norwayhttps://en.m.wikipedia.org/wiki/China_Railwayhttps://en.m.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_Japanhttps://en.m.wikipedia.org/wiki/Rail_transport_in_France............. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 7 години тва треа се открадне веднага как така 39 млн. за некви си вагони на "фалиралото" бдж тц тц тц .... веднага да се източи да се нареже на скрап, да се даде на концесия, продаде за 1$ кат Кремиковци може и линиите да се махнат щот всичкоооо е на загуба дет разпрая тоя тъппанар оттдоле ..... отговор Сигнализирай за неуместен коментар