fallback

Unilever продава звеното си за сосове на Mizakan Group

Производителят на Dove постепенно се отървава от брандовете си, произвеждащи храни

19:46 | 22.05.14 г.

Unilever ще се сбогува със звеното си за производство на сосове, сред чиито брандове са Ragu и сосовете за паста Bertolli, на японския хранителен концерн Mizakan Group. Договорената сума е 2,15 млрд. долара, съобщи Bloomberg.

От агенцията отбелязват, че Unilever, производител на козметичните продукти с марка Dove, постепенно започва да се отървава от своите хранителни брандове.

Компанията ще се посвети на пазара на козметични продукти и продава звената си, опериращи на по-бавно развиващия се пазар на хранителни продукти, потвърждава и изпълнителният директор на Unilever Пол Полман в специално прессъобщение, разпространено по повод сделката.

Сосовете на Ragu са едни от най-продаваните в САЩ, които реално помагат и за популяризирането на италианската кухня отвъд Океана. Заедно с Bertolli двата бранда генерират около 600 млн. долара приходи от продажби всяка година.

За Mizlan това е най-голямата сделка, реализирана до този момент. Тя дава възможност за навлизане на пазара в Северна Америка. Компанията е създадена през 1804 година и първоначално е произвеждала оцет от остатъчните продукти при производството на саке.

Ръководството на японската компания вече търси начини за разширение и излизане на чужди пазари, за да преодолее намаляването на населението на Япония.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:06 | 11.09.22 г.
fallback