Билборд АД реализира 14% ръст на годишна база на консолидираните продажби до 7 млн. лв. за първото тримесечие на 2013 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез Бюлетин Investor.bg.
Увеличението при продажбите на услуги е с 44% на годишна база до 993 хил. лв., а при продажбите на продукция - с 10,9% до 5,7 млн. лв. Печалбата намалява с 67% до 62 хил. лв. за първата четвърт на тази година.
„В следствие на въздействието на икономическата криза, рекламната и печатарската индустрия в България се сблъска със сериозни проблеми - намалели поръчки, нарастване на дела на по-нискокачествените, но за сметка на това по-евтини печатни материали и услуги и дори отлив на клиенти. Повечето от секторите на икономиката, които най-силно изпитват последиците от икономическата криза, ограничиха рекламните си разходи, което респективно оказа влияние и върху дейността на редица графични и рекламни студия и печатни бази“, се казва в междинния отчет на дружеството. Като предимство на Билборд АД се посочва въведената в експлоатация високотехнологична печатна линия в гр. Варна, която се очаква допълнително да разшири пазарното присъствие на дружествата от групата, както извън територията на България, така и на местния пазар и сериозното увеличаване на обема на метро-рекламата в резултат на окончателното завършване и пускане в експлоатация на първия диаметър на Софийското метро.
Акциите на Билборд АД поскъпват с 33% за последните 12 месеца до 0,4 лв. за акция и 6 млн. лв. пазарна капитализация.
Свързани компании: