fallback

КОРАДО-България с 81% увеличение на печалбата до 855 хил. лв. за полугодието

Продажбите са нагоре с 32% на годишна база до 12,3 млн. лв.

18:43 | 30.07.15 г.
Автор - снимка
Редактор

Българският производител на радиатори „КОРАДО-България” АД увеличи приходите си с 32% на годишна база до 12,3 млн. лв. за полугодието на 2015 г. спрямо същия период на миналата година, показва отчетът на дружеството, публикуван чрез БФБ-София. Увеличението е регистрирано на всички основни пазари (Украйна, Румъния и продажби към компанията майка). Съответно печалбата на дружеството нарасна с 81% до 855 хил. лв., което е вторият най-добър резултат за полугодие в историята на компанията, уточняват от дружеството в прессъобщение. За първото полугодие на годината приблизително 230 хил. акции на КОРАДО- България АД са изтъргувани на борсата за 670 хил. лв. при средна цена от 2,92 лв. Текущата пазарна цена е 3,549 лв., което е ръст от 27% спрямо емисионната стойност от 2,75 лв. на новите акции, издадени при увеличението на капитала, приключило в началото на тази година. Считано от 11.05.2015 г., акциите на дружеството са преместени за търговия от Алтернативен пазар BaSE, сегмент акции, на Основен пазар BSE, сегмент Standard, на който се допускат емисии, отговарящи на определени критерии за обем и ликвидност. 

Чешката компания "КОРАДО Груп" успешно завърши първия етап от инвестиционната си програма в завода си в гр. Стражица. Новата поточна линия за производство на стоманени радиаторивече работи. След завършването на първата фаза на инвестиционната програма в края на 2014 г., новата линия за производство на стоманени радиатори стартира и допълва капацитета на „КОРАДО-България“ с 650 000 продукта годишно. Цялата инвестиционна програма е на стойност 25 млн. лв., като в "КОРАДО България" вече бяха инвестирани над 7 млн. лв., осигурени чрез продажба на акции на Българската фондова борса и от оперативния паричен поток на компанията. „Гордея се с постигнатите резултати от „КОРАДО-България“, които показват, че компанията се развива в правилната посока. Надявам се това да остане така и занапред. Постижението е резултат от стратегията за оптимизиране на разходите и развитието на продажбите, фокусирана максимално върху предимствата на „КОРАДО- България“, както и от солидната подкрепа от страна на „КОРАДО Груп”, заявява Иржи Ржезничек, изпълнителен директор на дружеството в България, в съобщение до медиите. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:59 | 10.09.22 г.
fallback