fallback

КФН ще дава телефонни съвети на потребителите на финансови услуги

Информационният център ще посреща и граждани, които идват с въпроси на място в КФН

16:35 | 16.10.17 г.

Комисията за финансов надзор (КФН) предлага от 16 октомври 2017 година нова услуга. Тя е насочена преди всичко към потребителите на финансови услуги в небанковия финансов сектор, но също така и към бизнеса.

На телефон 0800 40 444 от 9:00 до 17:30 в работни дни компетентни сътрудници на Комисията ще отговарят на въпроси относно правата на гражданите в отношенията им със застрахователните компании и пенсионноосигурителните дружества, търговията на капиталовия пазар и боновите книжки от масовата приватизация и други, като ще приемат запитвания и от компании в секторите, за които отговаря регулаторът.

Сътрудниците на Информационния център ще посрещат и гражданите, които идват с въпроси на място в КФН.

Екипът на Информационния център на КФН е избран измежду най-изявените студенти от финансовите, икономически и юридически специалности на няколко престижни университета след интензивно специализирано обучение и положен изпит. 

С откриването на този център КФН ще защитава още по-ефективно потребностите на потребителите на финансови услуги, които ще могат да получават бърз и компетентен отговор на широк кръг от въпроси.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:13 | 13.09.22 г.
fallback