Изпадналният в криза автомобилен производител Peugeot Citroen планира да съкрати във Франция между 8000 и 10 000 работни места – с два пъти повече, отколкото бе предварително планирано. Това означава, че до десет на сто от служителите на Peugeot във френските заводи могат да загубят своите работни места, съобщават вестник Les Echos и информационна агенция Bloomberg, позовавайки се на синдикални кръгове.
През изминалата седмица представител на синдикатите вече заяви пред Ройтерс, че главният изпълнителен директор Филип Варен е настроил служителите за още по-тежки съкращения и е обявил нови мерки за икономии.
До този момент компанията, която в Европа е в един алианс с компанията-майка на Opel - General Motors, планираше да спести от разходи за цялата финансова година до 1 млрд. евро. Подобно на Opel, и Peugeot е сред губещите от еврокризата и се бори със свръхкапацитети заради спадащото търсене. През юни на родния си пазар във Франция компанията отчете спад на продажбите от 9,5% за двете си марки.
Със своя неотдавна сключен алианс Peugeot и GM планират преди всичко да намалят разгодите си. В бъдеще двете компании ще ползват общи платформи и технологии, както и ще закупуват заедно материали. В понеделник GM прехвърли по-голямата част от логистичната си дейност за Европа на дъщерна на Peugeot компания.


Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Костадинов зове за бойкот на Евровизия
Турнир по акробатичен рокендрол се провежда днес във Варна
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Почина Франк Гери, най-известният архитект на своето време
Последният ужас на Мерилин: Братът на Кенеди я души с възглавница в деня на смъртта ѝ
HR експерт: Бонусите са ключов инструмент за мотивация на служителите
Фермерският протест: Отново спряха движението през ГКПП "Кулата" на ТИР-ове
Мицкоски работи за "Сръбски свят", а не за независима РСМ