fallback

H&M отпразнува ноември

Заради силния празничен сезон и хубавото време продажбите са скочили с повече от една пета

20:13 | 16.12.13 г.
Автор - снимка
Създател

Шведската модна верига H&M отчете и през своето четвърто фискално тримесечие ръстове. Продажбите включително ДДС са се увеличили през трите месеца, приключващи през ноември, с 13 на сто до 42,6 милиарда шведски крони, което е равно на около 4,7 милиарда евро, обяви Hennes & Mauritz.

Само през ноември продажбите благодарение на силния празничен сезон и хубавото време са скочили с повече от една пета. Също така за добрите резултати са допринесли и нови магазини. 

На съпоставима база, т.е. при отчитането на магазини или онлайн магазини, които са съществували в продължение на една финансова година, приходите се е увеличили през тримесечието с три процента.

Данните за четвъртото тримесечие все още не са одитирани. Годишният доклад за финансовата 2012/13 година ще бъде представен в края на януари, добави модна верига.

На сравнима база приходите от продажби за първите девет месеца на фискалната година без ДДС възлизат на 92,1 млрд. крони. Заедно с все още неодитираните данни за четвъртото тримесечие това биха били 128,5 млрд. крони. През миналата година шведите отчетоха продажби в размер на 120,8 млрд. крони.

По собствени данни в края на ноември веригата е имала 3132 филиала в целия свят, а с това – с почти 350 повече от преди година. Освен това компанията има над 100 000 служителя. Към концерна освен обектите на H&M принадлежат и филиали на Cos, Other Stories, Weekday и  Monki. През тази година се случи още нещо символично – за първи път в корпоративната си история концернът стъпи от южната страна на Екватора, като отвори в Чили първия си филиал. 

На борсата данните предизвикаха истинска еуфория у инвеститорите. Книжата достигнаха нов рекорд за всички времена, като акцията поскъпна с 1,7%.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 09:26 | 10.09.22 г.
fallback