fallback

Продажбите на H&M нараснаха с 11% през февруари

Резултатите все пак се разминаха минимално с очакванията на анализаторите

11:01 | 17.03.14 г.
Автор - снимка
Създател

През февруари общите продажби в местна валута на шведската модна компания Hennes & Mauritz AB (H&M), включващи данък добавена стойност (ДДС), нарастват с 11% спрямо същия месец на миналата година, предава MarketWatch.

Анкетираните от Dow Jones Newswires анализатори очакваха продажбите във втория месец на 2014 г. да се увеличат средно с 13,8% на годишна база.

Общият брой на магазините е нараснал с 13,3% на годишна база и към края на февруари веригата разполага с 3 192 магазина. За сравнение – към 28 фверуари 2013 г. H&M имаше 2 818 магазина по целия свят.

За първото тримесечие на финансовата 2013/2014 г. продажбите на компанията, включващи и ДДС, се увеличиха с 13% до 37,52 млрд. шведски крони от 33,15 млрд. шведски крони година по-рано.

Продажбите за тримесечието без ДДС нарастват до 32,14 млрд. крони от 28,39 млрд. крони за същия период на миналата финансова година.

В петък на борсата в Стокхолм книжата на H&M затвориха при цена от 281,20 шведски крони за брой. Така пазарната оценка на компанията възлиза на 28,39 млрд. крони. При старта на днешната търговия книжата на модната верига поевтиняват с 0,32% до 280,3 крони.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:35 | 06.09.22 г.
fallback