fallback

Ralph Lauren отчете силна годишна печалба

Компанията прогнозира свиване на оперативния марж през следващата фискална година заради увеличени разходи за реклама

17:58 | 09.05.14 г.
Автор - снимка
Създател

Модната компания Ralph Lauren обяви по-голям от очаквания ръст на печалбата за четвъртото тримесечие, както и за цялата фискална 2014 г., пише WBPOnline.

Печалбата на акция достигна 1,68 долара през четвъртото тримесечие, спрямо 1,37 долара за същия период година по-рано. Нетната печалба се увеличи до 153 млн. долара от 127 млн. през същия период миналата година, докато тази за цялата година възлиза на 776 млн., или печалба на акция от 8,43 долара.

„Силният растеж на продажбите ни през четвъртото тримесечие и цялата фискална 2014 г. е доказателство за това колко е харесвана и разнообразна марката ни. По-доброто ни от очакваното представяне беше възможно благодарение на инвестициите, които направихме през последните няколко години.

Ще продължим да правим инвестиции и през фискалната 2015 г., защото вярваме, че тяхната възвръщаемост ще ни позволи да създадем значителна стойност за нашите акционери, докато продължаваме да преследваме основните си цели“, коментира главният оперативен директор на компанията Джакуин Немеров.

Нетните приходи за четвъртото тримесечие скочиха с 14% до 1,9 млрд. долара, което според компанията отразява бурния растеж на сегмента ѝ на специализирана търговия на едро. Нетните приходи за фискалната година се повишиха със 7% на годишна база до 7,4 млрд. долара.

Специализираната търговия на едро разшири обема си с 24% до 983 млн. долара през четвъртото тримесечие, благодарение на широкообхватен растеж в Северна и Южна Америка в комбинация със силно търсене на аксесоари, приноса на новата мъжка спортна линия Chaps, както и силен двуцифрен растеж в Европа.

Продажбите на дребно също дръпнаха нагоре с 5% до 845 млн. от 805 млн. на годишна база, тласкани от растеж в международните операции на компанията и такъв на търговската ѝ мрежа в световен мащаб.

Ralph Lauren прогнозира нетните приходи да се увеличат с между 3 и 5% през следващото тримесечие, водени от ръст в продажбите на дребно. Компанията също така очаква оперативният ѝ марж да се свие заради инвестиции в продажбите на дребно и инфраструктура, както и по-интензивна рекламна дейност и разходи за маркетинг.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:25 | 11.09.22 г.
fallback