Модната компания Ralph Lauren обяви по-голям от очаквания ръст на печалбата за четвъртото тримесечие, както и за цялата фискална 2014 г., пише WBPOnline.
Печалбата на акция достигна 1,68 долара през четвъртото тримесечие, спрямо 1,37 долара за същия период година по-рано. Нетната печалба се увеличи до 153 млн. долара от 127 млн. през същия период миналата година, докато тази за цялата година възлиза на 776 млн., или печалба на акция от 8,43 долара.
„Силният растеж на продажбите ни през четвъртото тримесечие и цялата фискална 2014 г. е доказателство за това колко е харесвана и разнообразна марката ни. По-доброто ни от очакваното представяне беше възможно благодарение на инвестициите, които направихме през последните няколко години.
Ще продължим да правим инвестиции и през фискалната 2015 г., защото вярваме, че тяхната възвръщаемост ще ни позволи да създадем значителна стойност за нашите акционери, докато продължаваме да преследваме основните си цели“, коментира главният оперативен директор на компанията Джакуин Немеров.
Нетните приходи за четвъртото тримесечие скочиха с 14% до 1,9 млрд. долара, което според компанията отразява бурния растеж на сегмента ѝ на специализирана търговия на едро. Нетните приходи за фискалната година се повишиха със 7% на годишна база до 7,4 млрд. долара.
Специализираната търговия на едро разшири обема си с 24% до 983 млн. долара през четвъртото тримесечие, благодарение на широкообхватен растеж в Северна и Южна Америка в комбинация със силно търсене на аксесоари, приноса на новата мъжка спортна линия Chaps, както и силен двуцифрен растеж в Европа.
Продажбите на дребно също дръпнаха нагоре с 5% до 845 млн. от 805 млн. на годишна база, тласкани от растеж в международните операции на компанията и такъв на търговската ѝ мрежа в световен мащаб.
Ralph Lauren прогнозира нетните приходи да се увеличат с между 3 и 5% през следващото тримесечие, водени от ръст в продажбите на дребно. Компанията също така очаква оперативният ѝ марж да се свие заради инвестиции в продажбите на дребно и инфраструктура, както и по-интензивна рекламна дейност и разходи за маркетинг.


Съдът на ЕС опровергава информация за допусната жалба срещу влизането ни в Еврозоната
Ограничават движението на автомобили във Варна през почивните дни заради два мача
Фратрия завърши годината с победа
Връчиха наградите „Доброволец на годината“ във Варна
19-годишен шофьор кара с 300 км/ч в София (ВИДЕО)
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Българската икономика нараства стабилно през третото тримесечие на 2025 г.
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Кийт Ърбан съжалява за развода си с Никол Кидман – чувства, че е сгрешил
Излезе на бял свят бижуто с форма на яйце на Фаберже, глътнато от крадец
Удареният от Украйна кораб KAIROS е заседнал край Ахтопол
Сиярто: Въпреки отричанията, в Украйна се извършва принудителна военна служба
Европрокуратурата разследва измама за 13 млн. евро у нас, извършени са над 80 обиска