fallback

Сочи опитва да привлече туристи с карти за лоялни клиенти

Броят на местните туристи в руските курорти расте с 15%, показват данните на туроператорите от ранните записвания

16:37 | 10.03.15 г. 3
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Карти за лоялни клиенти ще осигуряват на туристите в Сочи намаления между 15% и 75% за различните хотели и атракциони в курорта. Това предвижда проекта „Обичам Сочи“, пише руската информационна агенция ТАСС.

Картите ще могат да бъдат ползвани от семейства или компании до пет души, уточняват от туристическата администрация в курортния град. Цената на картата до края на март ще бъде 500 рубли (7,50 евро). През летния сезон обаче стойността й рязко се повишава до 3 000 рубли (45 евро).

Картата за лоялни туристи ще бъде със срок от 1 година, но и с възможност за нейното удължаване.

В проекта участват повече от сто различни обекта – хотели с категория 4 и 5 звезди, популярни ресторанти и кафенета, туристически компании, компании за наем на автомобили.

През тази година руските курорти очакват увеличен поток от туристи, става ясно още от съобщение на сайта на Националния туристически портал на Русия.

По данни на Асоциацията на туроператорите в Русия (на базата на ранните записвания) на пазара на този етап се наблюдават две тенденции – ръст на вътрешните туристи в руските курорти (с 15% спрямо миналата година) и нарастващ интерес към офертите от Турция. 

Руските курорти тази година ще се радват и на засилен интерес от служителите на „Газпром“, прогнозират още туроператорите. Заради кризата газовия гигант през тази година няма да поема разходите на своите служители за ваканция в чужбина, но пък компенсации ще има, ако за летния отдих бъде избран руски курорт.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:40 | 12.09.22 г.
fallback