fallback

"Зоотрополис" отново оглави боксофиса в Северна Америка

Анимационната продукция се радва на голям успех и в чужбина

09:57 | 14.03.16 г. 2

Анимационната комедия “Зоотрополис” оглави боксофиса в Северна Америка за втора поредна седмица, генерирайки 50 млн. долара приходи, пише LA Times.

Лентата на Джей Джей Ейбрамс - нискобюджетният трилър “10 Cloverfield Lane” се радваше на добра премиера. Дебюът на филма, създаден от Paramount Pictures, събра 25,2 млн. долара.

Другият голям дебют този уикенд - комедията със Саша Барън Коен “Агент полуинтелигентен” не успя да привлече киноманите. Филмът, който е подходящ за зрители над 18-годишна възраст, генерира едва 3,2 млн. долара приходи и до момента е най-лошо представилият се филм в боксофиса за Коен. В чужбина продукцията също не се радва на голям успех. Въпреки че има прожекции в 34 държави, включително във Великобритания, където комедиите са на почит, филмът е генерирал едва 11,2 млн долара приходи в чужбина.

От своя страна “Зоотрополис” се справя доста добре в международен план. 3D филмът досега е събрал 288,7 млн. долара от чужбина. Той се представя особено добре в Китай и Русия, където вече е най-печелившият филм на Disney. “Зоотрополис” се прожектира в 45 страни, но предстоят премиерите му в Япония и Бразилия.

Обратно в САЩ зрителите, които гледаха “10 Cloverfield Lane” през изминалия уикенд, му дадоха смесени отзиви. Макар че филмът получи одобрението на критиците, зрителите му дадоха среден рейтинг според CinemaScore. Филмът е привлякъл по-възрастната мъжка аудитория - 60% от зрителите му са мъже, а 65% - над 25 години и повече.

Филмът вероятно ще бъде печеливш за Paramount. Студиото похарчи 15 млн. долара за създаването му. В международен план филмът успя да събере 170 млн. долара.

Този уикенд беше премиерата на лентата на Focus Features “Младият месия”, който дебютира само в ограничен брой кина и успя да събере 3,4 млн. долара. Филмът, който разказва за младия Христос, има прожекции в по-малко от 2000 кина и до момента е привлякъл по-възрастната аудитория. 86% от зрителите му са над 25-годишни.

Прожектираният в едва 925 локации “The Perfect Match” на Lionsgate генерира значителните за този показ 4,2 млн. долара.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:50 | 11.09.22 г.
fallback