fallback

Hugo Boss очаква по-бърз ръст на продажбите, но и по-слаба печалба през 2018 г.

Ръстът на продажбите ще бъде воден най-вече от китайския пазар, следван от Европа

10:51 | 08.03.18 г.

Германската модна къща Hugo Boss очаква ръстът на продажбите да се ускори през 2018 г. благодарение на наложените промени, с които се насочва повече към спортния и ежедневния стил. В същото време компанията остава по-предпазлива по отношение на печалбата си, докато увеличава инвестициите за освежаване на магазините и уебсайта си, предава Ройтерс.

След серия от предупреждения за печалбата новият главен изпълнителен директор Марк Лангер се опитва да върне Hugo Boss към корените ѝ, продавайки премиум мода за мъже, докато в същото време се отдалечава от луксозния сегмент и женската мода.

Под управлението на Лангер производителят на мъжки костюми затваря магазини на загуба, обновява останалите и намалява цените в Китай.

Искаме да засилим темпа на растеж“, каза Лангер в четвъртък, ден, след като договорът му бе удължен с още три години до декември 2021 г., „Новите колекции Boss и Hugo се възприемат много добре“.

Hugo Boss, която вече отчете 5-процентов ръст на валутно коригираните продажби за четвъртото тримесечие, заяви, че нетната печалба за периода се е свила с 29% до 45 млн. евро, което е под очакванията на анализаторите за 59 млн. евро.

Boss прогнозира продажбите и нетната печалба да нараснат с до 6% през 2018 г. Междувременно компанията ще увеличи капиталовите си разходи до диапазона от 170 до 190 млн. евро спрямо 128 млн. евро през 2017 г.

Анализаторите очакват средно ръст на продажбите от 2% през 2018 г., но и увеличение от 12% на нетната печалба.

Акциите на Hugo Boss, които поскъпнаха с 9% през миналата година, се търгуваха с 4% надолу в предпазарната търговия.

Ръстът на продажбите ще бъде воден най-вече от китайския пазар, следван от Европа, докато американските пазари ще изостанат, макар че продължат да се разрастват, каза компанията, добавяйки, че бизнесът на едро ще се завърне към растеж през 2018 г.

Индустрията на луксозни стоки, включително пазарният лидер LVMH и собственикът на Gucci Kering, се възползва от възстановяването на търсенето от страна на китайските потребители.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:12 | 10.09.22 г.
fallback