fallback

Производителят на куклите Барби се възстанови от загубата на важен клиент

Въпреки разширяването на нетната печалба заради фалита на търговеца Toys'R'Us акциите на Mattel поскъпнаха с почти 4%

09:09 | 27.04.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Американският производител на играчки Mattel е успял да се възстанови от загубата на своя най-важен клиент – веригата магазини за играчки Toys'R'Us. Компанията закри всичките си магазини в САЩ, след като не успя да намери купувач или да постигне споразумение за преструктуриране с кредиторите си, за да избегне фалита.

За изминалото тримесечие производителят на куклите Барби отчете значително по-високи от очакванията на пазара приходи в размер на 708,4 млн. долара, макар че те са с 4% под отчетените преди година. Анализаторите очакваха 689,8 млн. долара, предава Bloomberg. 

Mattel се е възползвала преди всичко от силно търсене на кукли Барби и коли Hot Wheels. Ръстът в бранда Barbie е от 24 на сто, преди всичко заради разширяването на продуктовата линия. Куклите вече се предлагат в свръхголеми размери, както и с различни цветове на кожата. 

В крайна сметка обаче и закриването на обявилия фалит търговец Toys'R'Us оставя следи. Нетната загуба на Mattel се разширява до 311 млн. долара.

Въпреки това инвеститорите показаха задоволството си от високите приходи и в следборосвата търговия акциите поскъпнаха с почти 4 на сто.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:50 | 12.09.22 г.
fallback