fallback

Инвестициите в маркетинг и новите продукти се отплатиха на PepsiCo

Компанията надмина очакванията за приходите за тримесечието, но не и очакванията за резултатите от продажбите на напитки в Северна Америка

15:55 | 02.10.18 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Американският производител на безалкохолни напитки PepsiCo отчете приходи за тримесечието, които надминаха прогнозите на анализаторите. Това се случва, след като инвестициите в маркетинг и разработка на нови продукти за Латинска Америка се отплатиха на компанията, предава Ройтерс.

И все пак PepsiCo не успя да изпълни очакванията за резултатите от продажбите на напитки в Северна Америка, и тези на снаксовете Frito-Lay.

Приходите от продажбите на звеното за напитки в Северна Америка, което включва прочутата марка кола, Gatorade и Mountain Dew, са нараснали с 2 на сто до 5,46 млрд. долара през третото тримесечие. Сумата се оказа под средната прогноза на анализаторите за 5,6 млрд. долара според Thomson Reuters I/B/E/S.

„Продължаваме да наблюдаваме много силно оперативно представяне на нашите международни подразделение, подхранвано от развиващите се и развитите пазари“, коментира Индра Нуй в последния си ден като главен изпълнителен директор на Pepsi. Тя ще остане на поста председател до началото на 2019 г.

Нетната печалба на компанията е нараснала до 2,50 млрд. долара, или 1,75 долара на акция, през третото тримесечие, което завърши на 8 септември. Година по-рано сумата беше 2,14 млрд. долара, или 1,49 долара на акция.

Нетните приходи са се покачили с 1,5% до 16,49 млрд. долара.

Средната прогноза на анализаторите беше за 16,36 млрд. долара, сочат данни на Thomson Reuters I/B/E/S. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:57 | 12.09.22 г.
fallback