fallback

Ralph Lauren отново изненада приятно с резултатите си

Маркетинг кампания със супермодели и Instagram усилията подкрепиха модната марка

22:45 | 05.02.19 г.

Маркетинг кампания със супермодели и Instagram помогнаха на Ralph Lauren да привлече повече клиенти и да отчете ново тримесечие с по-високи от очакванията продажби и печалба. Новината изпрати цената на акциите на модната компания с 12% нагоре, съобщава Ройтерс.

50-годишният търговец на луксозни стоки, известен с тениските си Polo, е похарчил с около 18% повече за маркетинг през тримесечието, включващо декември, в сравнение с предишната година. Разходите са били насочени и към спонсориране на модни събития и наемането на супермодели и актьори за промотирането на бранда в Instagram.

Моделът на Victoria’s Secret Тейлър Хил рекламира нова линия аромати на Ralph Lauren, а звездата от „Куантико“ Приянка Чопра и музикалният изпълнител Ник Джонас носеха Ralph Lauren на сватбата си.

„Може да имате най-добрия продукт на света, но клиентът от поколение Z, поколение Y и дори поколение Х няма да знаят нищо за него без подходящите влиятелни лица и подходящите социални медии“, коментира ръководителят на компанията за инвестиционни проучвания Jane Hali & Associates Джейн Хейли.

Ralph Lauren сега има 9,8 млн. последователи в Instagram – с 1,6 млн. повече от октомври, показват данни на Jane Hali & Associates.

Маркетингът е помогнал на Ralph Lauren да продаде повече палта, тениски и аксесоари на по-високи цени дори когато пазарът бе наводнен с коледни намаления, заяви главният изпълнителен директор Патрис Лове в конферентен разговор с анализатори.

Ralph Lauren е започнала и временни, ограничени продажби на мобилното си приложение, копирайки Supreme и други популярни брандове, които използват стратегията, за да създадат разпознаваемост на марката и усещане за ексклузивност.

Лове заяви, че при представянето си мъжката линия в британския Palace е била разпродадена за под час, а три четвърти от хората, които са я купили на глобално ниво, са били нови клиенти за Ralph Lauren.

Компанията заяви, че няма признаци за забавяне в Китай, отхвърляйки опасенията за потребителското търсене в охлаждащата се икономика на фона на търговски спор със САЩ.

Приходите за тримесечието от континентален Китай са се увеличили с 19% при постоянни валутни курсове, каза Ralph Lauren, след като е отворила нови магазини и си партнира с дистрибутори на платформи като Tmall и WeChat. Въпреки това базираната в Ню Йорк компания е „изключително неразработена“ в региона, казаха мениджърите ѝ.

Като цяло нетните приходи са се повишили с 5,1% на годишна база до 1,73 млрд. долара, задминавайки средната прогноза на анализаторите за 1,66 млрд. долара, сочат данни на Refinitiv.

Без еднократните ефекти печалбата възлиза на 2,32 долара на акция, което също е над прогнозите за 2,15 долара. Това е девето поредно тримесечие с по-добри от прогнозните продажби и печалба за Ralph Lauren.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 17:58 | 12.09.22 г.
fallback