Маркетинг кампания със супермодели и Instagram помогнаха на Ralph Lauren да привлече повече клиенти и да отчете ново тримесечие с по-високи от очакванията продажби и печалба. Новината изпрати цената на акциите на модната компания с 12% нагоре, съобщава Ройтерс.
50-годишният търговец на луксозни стоки, известен с тениските си Polo, е похарчил с около 18% повече за маркетинг през тримесечието, включващо декември, в сравнение с предишната година. Разходите са били насочени и към спонсориране на модни събития и наемането на супермодели и актьори за промотирането на бранда в Instagram.
Моделът на Victoria’s Secret Тейлър Хил рекламира нова линия аромати на Ralph Lauren, а звездата от „Куантико“ Приянка Чопра и музикалният изпълнител Ник Джонас носеха Ralph Lauren на сватбата си.
„Може да имате най-добрия продукт на света, но клиентът от поколение Z, поколение Y и дори поколение Х няма да знаят нищо за него без подходящите влиятелни лица и подходящите социални медии“, коментира ръководителят на компанията за инвестиционни проучвания Jane Hali & Associates Джейн Хейли.
Ralph Lauren сега има 9,8 млн. последователи в Instagram – с 1,6 млн. повече от октомври, показват данни на Jane Hali & Associates.
Маркетингът е помогнал на Ralph Lauren да продаде повече палта, тениски и аксесоари на по-високи цени дори когато пазарът бе наводнен с коледни намаления, заяви главният изпълнителен директор Патрис Лове в конферентен разговор с анализатори.
Ralph Lauren е започнала и временни, ограничени продажби на мобилното си приложение, копирайки Supreme и други популярни брандове, които използват стратегията, за да създадат разпознаваемост на марката и усещане за ексклузивност.
Лове заяви, че при представянето си мъжката линия в британския Palace е била разпродадена за под час, а три четвърти от хората, които са я купили на глобално ниво, са били нови клиенти за Ralph Lauren.
Компанията заяви, че няма признаци за забавяне в Китай, отхвърляйки опасенията за потребителското търсене в охлаждащата се икономика на фона на търговски спор със САЩ.
Приходите за тримесечието от континентален Китай са се увеличили с 19% при постоянни валутни курсове, каза Ralph Lauren, след като е отворила нови магазини и си партнира с дистрибутори на платформи като Tmall и WeChat. Въпреки това базираната в Ню Йорк компания е „изключително неразработена“ в региона, казаха мениджърите ѝ.
Като цяло нетните приходи са се повишили с 5,1% на годишна база до 1,73 млрд. долара, задминавайки средната прогноза на анализаторите за 1,66 млрд. долара, сочат данни на Refinitiv.
Без еднократните ефекти печалбата възлиза на 2,32 долара на акция, което също е над прогнозите за 2,15 долара. Това е девето поредно тримесечие с по-добри от прогнозните продажби и печалба за Ralph Lauren.


Трима мъже от Попово са загиналите при зверската катастрофа край Търговище
Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Защо туристи посещават места на зверства?
Община Царево задейства системата BG Alert
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа