fallback

Nestle очаква скок в размера на продажбите през 2019 г.

Нетната печалба на компанията отчита скок от 42% до 10,1 млрд. швейцарски франка за четвъртото тримесечие

10:12 | 14.02.19 г.

Швейцарската компания Nestle очаква ръст на органичните продажби с 3% през тази година, след като успя да подобри своето представяне на пазарите в Китай и Северна Америка, което ѝ помогна да ускори растежа на продажбите през 2018 г. след шест години на забавяне, съобщава Ройтерс. 

Търсенето на пакетирана храна пострада от тенденцията към пренасочване на вниманието към здравословното хранене, а главният изпълнителен директор на Nestle Марк Шнайдер се опитва да върне най-голямата компания за храни и напитки в света към предишния темп на растеж чрез подобряване на ефективността и фокусиране върху по-възрастните групи.

Органичните продажби нарастват с 3% за цялата година, отчитайки ръст от 3,7 на сто във финалното четвърто тримесечие на годишна база.

Положителният резултат означава, че Nestle е успяла да победи прогнозите на анализаторите за ръст на продажбите за въпросното тримесечие от 3,5 на сто.

Нетната печалба на компанията отчита скок от 42% на годишна база до 10,1 млрд. швейцарски франка (10,02 млрд. долара).

Швейцарската компания също така обяви, че ще разгледа стратегическите опции за продажба на своя бранд за студени месни продукти Herta.

Този план е част от реорганизацията на бизнеса на Nestle, с който цели да се адаптира към бързо променящите се потребителски вкусове. Компанията ще засили своя фокус върху кафето, грижата за животните, бебешките храни и бутилираната вода.

Nestle възнамерява да продаде всички свои звена, които изостават със своето представяне.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:00 | 13.09.22 г.
fallback