-
Една трета от продажбите на Nestle идват от нездравословни стоки
Компаниите за хранителни стоки са под натиск да се отчитат в съответствие с независими одобрени от правителствата мерки за това колко питателни са техните продукти
-
Производителите на потребителски стоки достигат лимит при покачването на цените
Спадът в обема на продажбите в Европа и САЩ служи като предупредителна лампа за компаниите, които трябва да балансират между разходите и цените
1 -
Големите производители на храни не могат да се откажат от нездравословните си навици
Анализ показва, че голяма част от продуктите на Kellogg, Kraft Heinz, Nestle и Unilever, продавани на три пазара, са нездравословни
-
Продажбите на "Нестле България" растат с над 11% през 2022 г.
Компанията отчита и двуцифрен марж на оперативната печалба за годината
-
Въпреки увеличението на цените Nestle разочарова с печалбата си
Компанията успя да пренесе по-високите си разходи към потребителите
-
Съд постанови, че Nestle трябва да плати 2,2 млн. долара на бивша служителка
Жената твърди, че е била тормозена в компанията в продължение на години
-
„Нестле България“ придобива дистрибутора на марката си за хранителни добавки Solgar
Сделката за „Исо - Плюс БГ" всъщност е част от покупка на нейната компания майка в Гърция от Nestle
-
Nestle планира увеличение на цените и през 2023 г.
Имаме да наваксваме, коментира главният изпълнителен директор Марк Шнайдер
-
Nestle повиши отново целите си за продажби
Компанията ще изследва стратегически възможности за лечението на алергия срещу фъстъци Palforzia
Таг Nestle
Водещи новини от борси