fallback

Starbucks ще се придържа към класически напитки за своето празнично меню

Единствената промяна тази година е изчезването на джинджифиловото лате, което е дългогодишен основен елемент сред празничните предложения

14:46 | 06.11.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

За празниците тази година Starbucks ще се придържа към предложения, които са доказани фаворити сред клиентите.

Предложенията на веригата за кафе по време на празничния сезон са от ключово значение за фискалните й продажби през първото тримесечие. Преди две години разочароващите ваканционни оферти и стоки намалиха продажбите в магазините на Starbucks в САЩ с 1%. В комбинация с бавния растеж при продажбите на основните напитки, магазините на компанията в САЩ отбелязаха ръст в продажбите от 2% през това финансово тримесечие.

През миналия празничен сезон Starbucks се представи много по-добре, като продажбите в едноименните й магазини в САЩ нараснаха с 4% през първото тримесечи, съобщават от CNBC.

От четвъртък клиентите могат да поръчат фаворити като Toasted White Chocolate Mocha, Eggnog Latte и Peppermint Mocha, която се завръща за седемнадесета година подред. За да разпространи празничното настроение и да отбележи въвеждането на празничното меню Starbucks предприема следната стъпка - всички менюта в кафенетата, както и престилките на барманите ще бъдат червени.

Единствената промяна тази година е изчезването на джинджифиловото лате, което е дългогодишен основен елемент в празничното меню.

Клиентите, на които им липсва тази напитка, могат да изпробват подобна при конкурента на Starbucks Dunkin, който от тази година започна да предлага Toasted Gingerbread Signature Latte като един от своите четири нови видове лате.

Базираната в Кантон, Масачузетс компания, започна да продава празничното си меню в сряда, изпреварвайки Starbucks. Другите й нови напитки са Holiday Eggnog Signature Latte, Merry Mocha Mint Signature Latte и Frosted White Chocolate Signature Latte.

Отново се завръщат празничните чаши за многократна употреба на Starbucks. За ограничено време през празничния сезон клиентите, които използват такава чаша, ще получат 50 цента отстъпка от своята поръчка на празнично питие след 14 ч. Веригата за кафе представи празничните чаши за многократна употреба миналата година, но клиентите бяха разочаровани, тъй като наличността им по кафенета бързо се изчерпа.

"Тази година положихме големи усилия да създадем празнични чаши за всички наши магазини, те са вече там и ние сме уверени в осигуряването на достатъчно количество от тях", каза главният оперативен директор на Starbucks Роз Брюър в интервю в понеделник.

Акциите на Starbucks, чиято пазарна стойност е 97 млрд. долара, са поскъпнали с близо 27% от началото на годината, докато акциите на Dunkin’s са повишили цената си със 17% за същия период. Dunkin’s има пазарна стойност от 6,2 млрд. долара.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:51 | 10.09.22 г.
fallback