Starbucks възнамерява да открие първото си целодневно отворено кафене с възможност за хранене в Шанхай. В менюто ще се включва свежа италианска храна, заяви американският кафе гигант.
Ходът подчертава намерението на компанията да „играе дълго в Китай“, твърди Белинда Вон, главен изпълнителен директор на Starbucks China.
Веригата за кафе, която в момента управлява повече от 3700 магазина в 158 града в Китай, отбелязва по-бавен растеж в страната, като трансакциите намаляха с 2% през първото тримесечие.
Китай се превръща във все по-важен пазар за търговците на кафе като Starbucks и Nestle поради ниското потребление на глава от населението в страната и нарастващата средна класа, показва анализ на Bloomberg Intelligence.


Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
300 бойци от 21 държави се включиха във финалния SENSHI лагер за годината
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Локо София удари Ботев Пловдив в истинска драма с пет гола
Седем загинали и 11 ранени при катастрофа между автобус и камион в Турция
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
Времето утре: Валежите постепенно ще спират
Задействаха BG-АLERT в Бургаско, две реки преливат