fallback

Domino's очаква ръст на продажбите в САЩ и чужбина

Веригата за пица ще се фокусира върху увеличаване на продажбите на своите продукти, предназначени за доставка по домовете

15:00 | 15.01.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Във вторник Domino's Pizza потвърди дългосрочните си прогнози, като компанията навлиза във фискалната 2020 г., изправена пред трудности като по-високите разходи за храна, чуждестранните валутни курсове и конкуренцията от страна на други услуги за доставка, съобщава CNBC.
 
Акциите на Domino's, която има пазарна стойност от 11,7 млрд. долара, се търгуват с повишение под 1% към 14:10 ч. българско време.
 
През октомври веригата за пица публикува прогноза за период от две до три години, която замени предишната за период между три и пет години. От Domino's заявиха, че очакват ръстът на продажбите в едноименните локации на компанията в САЩ да бъдат в диапазона от 2% до 5%, а глобалният ръст на продажбите на дребно - от 7% до 10%.
 
Възходът на Postmates, DoorDash и други услуги за доставка оказва натиск върху продажбите на Domino's, тъй като клиентите вече разполагат с по-широк набор от възможности за поръчка на храна. Затова веригата за пица ще се фокусира върху увеличаване на продажбите на своите продукти, предназначени за доставка по домовете.
 
Главният финансов директор на Domino’s Джеф Лорънс заяви по време на инвестиционната конференция ICR, че част от бизнеса на компанията сега съставлява 45% от продажбите й в САЩ, като от Domino’s вярват, че тези продажби ще продължат да нарастват.
 
Лорънс каза още във вторник, че компанията прогнозира ръст на разходите за храна от 1% до 3% през фискалната 2020 г. Domino's планира да обяви резултатите си за четвъртото тримесечие на 20 февруари.
 
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:17 | 11.09.22 г.
fallback