fallback

Онлайн продажбите за Деня на благодарността в САЩ отчитат рекорд

Те са скочили с 21,5% спрямо миналата година, сочат данни на Adove

21:18 | 27.11.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Някои купувачи може да са избягвали магазините по време на коронавирусната пандемия, но все пак са добавили доста продукти във виртуалните си кошници за пазаруване, пише CNBC.

Разходите за Деня на благодарността в Съединените щати са нараснали с близо 22% спрямо миналата година до 5,1 млрд. долара, достигайки нов рекорд, сочат данни на Adobe Analytics. Компанията анализира трафика в сайтове за търговия на дребно и трансакциите на 80 от 199-те най-големи онлайн търговци на дребно в САЩ.

През 2019 г. онлайн продажбите достигнаха 4,2 млрд. долара в Деня на благодарността.

Какво всеки един аспект на 2020 г., коронавирусната пандемия повлия и на динамиката в празничното пазаруване. Търговци на дребно, включително Walmart и Target, започнаха разпродажбите си в средата на октомври, за да съвпаднат с Prime Day на Amazon. Те удължиха еднодневните продажби, давайки на купувачите по-малко причини да бъдат към магазините по време на Черния петък.

Националната федерация на търговците на дребно обяви, че глобалната гриза няма попари ентусиазма за пазаруване. По нейни данни празничните продажби ще нараснат с между 3,6% и 5,2% на годишна база, достигайки между 755,3 млрд. и 766,7 млрд. долара. Миналата година те се повишиха с 4% до 729,1 млрд. долара. Средно празничните продажби са се увеличавали с по 3,5% през последните пет години.

Въпреки това търговската група заяви, че очаква по-голямата част от тези средства да бъдат похарчени онлайн, вместо в магазините. Тя прогнозира 20-30% ръст на онлайн продажбите и други продажби извън магазините спрямо миналата година.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:59 | 08.09.22 г.
fallback