Надя Сваровски, председател на Swarovski Foundation, твърди, че луксозният сектор ефективно се справя с предизвикателството да работи и да достига до потребителите по време на коронавирусната пандемия, пише CNBC.
По думите ѝ „секторът за луксозни стоки до голяма степен е бил особено издръжлив“ и тя смята, че „тези компании, които бяха дигитално разумни, се възползваха абсолютно от възможността да комуникират със своите клиенти в цифров мащаб“.
В допълнение Сваровски коментира, че е „фантастично да видим как модната индустрия прие този проблем“, тъй като търговските обекти с продукти, които не са от първа необходимост, бяха временно затворени заради блокадите и другите ограничения през по-голямата част от последната година предвид Covid-19.
Сваровски посочва като добри примери провеждането на дигитални модни ревюта вместо физически събития, както и че модните дизайнери са „комуникирали директно“ с потребителите.
Например модната марка Alexander McQueen покани феновете си да се включат в няколко дизайнерски предизвикателства и да споделят творенията си в Instagram като отбележат бранда и поставят #McQueenCreators.
Сваровски посочи използването на дигитални модни ревюта вместо физически събития, както и модни дизайнери, които „комуникират директно“ повече с потребителя.
Например модният лейбър Alexander McQueen покани феновете да се справят с различни дизайнерски предизвикателства и да споделят своите творения в Instagram, като маркират марката, заедно с хаштага #McQueenCreators.
Датският бранд Ganni също създаде предизвикателство и покани феновете си да създават и изпращат снимки или произведения на изкуството по темата „Домът е там, където е сърцето“, с идеята, че избраните творби ще бъдат включени в изложба в Копенхаген и да спечелят подаръчни карти.
Сваровски вярва, че по-директният диалог с потребителите може да помогне на дизайнерите да разбират по-ясно потребителското търсене и се надява, че това ще помогне да намали отпадъците в модната индустрия.
Според нея една четвърт от всички дрехи, произведени миналата година, са останали необлечени, дори недокоснати, преи да завършат на боклука.
Данни на Американската агенция за защита на околната среда показват, че всеки американец произвежда средно по 75 паунда (34 килограма) текстилен отпадък годишно.


Недоволството продължава: Очакват се нови блокади по границата с Гърция
Евакуацията невъзможна! Лошото време държи в капан екипажа на танкера, заседнал край Ахтопол
Среднощни сметки: МФ публикува новия проектобюджет в полунощ
Сериозен ръст на случаите на варицела във Варна
Община Варна награди най-изявените доброволци за 2025 година
Край на кеша? Как дигитализацията ще промени плащанията в Европа
ChatGPT държи лидерството пред Google Gemini
Европа е изправена пред най-трудния момент в опитите си да избегне разрив със САЩ
Украйна и САЩ с „рамково споразумение“, но преговорите продължават
Дейвид Бут: Хората не вярват особено на алгоритмите
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Бурното море не позволява евакуация на екипажа на заседналия танкер край Ахтопол
Сашо Андреев и Ивелина Шенкова спечелиха „Златен пояс“ за най-добър спортист за 2025 г.
Инфлуенсър събра $1,7 млн. за 88-годишен касиер
Масирана атака: Руски дронове и ракети поразиха жп възел край Киев
Тома Биков: Протестът помогна парадоксално на ГЕРБ