fallback

Филмовият бизнес на Hasbro ѝ донесе 54% скок на приходите

Търсенето на настолни игри остава голямо, твърди компанията

15:22 | 26.07.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Производителят на играчки Hasbro отчете 54% ръст на тримесечните си приходи, което се оказа над очакванията, подкрепен от търсенето на играта “Dungeons & Dragons”, докато подразделението ѝ за филмови и телевизионни продукции се възстанови след година на блокади, свързани с пандемията, предава Ройтерс.  

Цената на акциите нарасна с 2,3% в понеделник, след като компанията заяви, че приходите са подкрепени от нейния бизнес с телевизионни продукции, който получи тласък от пускането на ваксините и разхлабването на рестрикциите.

През последните няколко месеца подразделението пусна драмите „Cruel Summer” и „The Rookie”. Освен това подписа нови сделки за съдържание за детските сериали „My Little Pony” и “Peppa Pig”.

Приходите от сегмента с развлечения, който включва студиото Entertainment One и други филмови бизнеси, са скочили с 47% през тримесечието.

Продажбите на играчки, базирани на герои от филмови поредици, са нараснали след завръщането на супергероите на Marvel в сериала на Disney+ “The Falcon and the Winter Soldier” и филма „Черната вдовица“.

Междувременно търсенето на ролеви и настолни игри, което се увеличи по време на пандемията, остава силно.

Приходите от сегмента с потребителски продукти, в който влизат основни марки играчки като Nerf и Play-Doh, както и играчките, базирани на филмови поредици, са скочили с 33 на сто до 689,2 млн. долара.

Общите нетни приходи са се увеличили с 54% до 1,32 млрд. долара през трите месеца до 27 юни, надминавайки средната прогноза на анализаторите за 1,16 млрд. долара по данни на Refinitiv.

Hasbro отчете 145,4 млн. долара коригирана нетна печалба, или 1,05 долара на акция, за второто тримесечие, спрямо 2,7 млн. долара, или 2 цента на акция, година по-рано. Анализатори очакваха печалба от 7 цента на акция.

Въпреки това производителят на играта „Монополи“ запази прогнозата за годишните си приходи и очаква двуцифрен растеж. Същевременно планираните увеличения на цените заради скока на разходите за суровини и проблемите с доставките повдигат опасения за това как ще изглежда търсенето през празничния сезон за пазаруване.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:47 | 12.09.22 г.
fallback